N N-40484132 Flørter med forumet 9 Sep 2024 #1 Er i uke 8+1 har gått gravid før, men aldri opplevd at jeg klør slik på magen.. altså jeg får små merker..
Er i uke 8+1 har gått gravid før, men aldri opplevd at jeg klør slik på magen.. altså jeg får små merker..
S Skram Glad i forumet Aprilspirene 2025 10 Sep 2024 #2 N-40484132 skrev: Er i uke 8+1 har gått gravid før, men aldri opplevd at jeg klør slik på magen.. altså jeg får små merker.. Klikk for å utvide … Jeg klør ikke på magen, men på beina, fra topp til tå Hadde det likt i forrige graviditet...
N-40484132 skrev: Er i uke 8+1 har gått gravid før, men aldri opplevd at jeg klør slik på magen.. altså jeg får små merker.. Klikk for å utvide … Jeg klør ikke på magen, men på beina, fra topp til tå Hadde det likt i forrige graviditet...
P PrøverLykkenIgjen Betatt av forumet 10 Sep 2024 #3 N-40484132 skrev: Er i uke 8+1 har gått gravid før, men aldri opplevd at jeg klør slik på magen.. altså jeg får små merker.. Klikk for å utvide … Klødde på magen sist, men det var først når den hadde vokst til synlig størrelse fordi huden strakk seg.
N-40484132 skrev: Er i uke 8+1 har gått gravid før, men aldri opplevd at jeg klør slik på magen.. altså jeg får små merker.. Klikk for å utvide … Klødde på magen sist, men det var først når den hadde vokst til synlig størrelse fordi huden strakk seg.