flere som kjenner???

1jente og 1 spire

Glad i forumet
Flere som føler dem kjenne hode presse nede til??

Føler inni mellom at hun virkelig presser seg ut og en dag her jeg skulle på do, presset jeg litt og kjente hun presse på ned også.....

Flere eller?

Ja. Kjennes i tillegg ut som om han prøver på å grave seg ut gjennom ene siden min med føttene. [&:]

Ja, det kjenner jeg også! Flere ganger for dagen! Litt ekkelt egentlig! Føles ut som babyen er på vei ut!!

Ja kjenner myyye nedpress. Føles som om hun nesten detter ut noen ganger når jeg går. [:o]

ja det er super ekkelt....!Også har jeg sammen trekkninger på siden av ryggen også.....er det også kynnere eller er dem bare foran???

ingen som vet??

jepp, presser seg ned og det virker som om han bruker føttene til å ta sats med. Vondt når han i tillegg rører en del på seg og jeg har kynnere i mage og rygg samt mensmurringer..krysser bare fingrene for at jeg ikke får baby før om 5 uker.

oki, da har vi det likt da....er litt nervøs for at hun kommer før, siden jeg allerede har vært inn pga mistanke om fostervann lekk...

det positive er jo at vi har kommet så langt på vei[;)]

ORIGINAL: Sicily

Ja. Kjennes i tillegg ut som om han prøver på å grave seg ut gjennom ene siden min med føttene. [&:]

sign.. akkurat det samme her...[>:]

Back
Topp