Flere som kjenner sommerfulger i magen?

forventningsfullmamma

Andre møte med forumet
Jeg går konstant å kjenner på små (luft?) bobler i magen!
Er ikke dette litt tidlig?

Andre symptomer er ømme pupper, hard på nedre del av magen og vondter om jeg har på en vanlig dongeri bukse! Så her går det mye i joggebukse! :) Deilig!
 
Jeg har sommerfugler i magen av spenning og glede.


Men kjenner ikke "fiskesprellene". Kjente det rundt uke 12-13 sist. Husker ikke helt, men var rundt da. Sies at andregangsgravide kjenner det tidligere. Men med tanke på at et foster ikke akkurat er spesielt stort rundt uke 12, så tror jeg det skal vanskelig gjøres :p
 
Har nok mange sommerfugler her og.:angel10. Syntes jeg kjente noe i går, nesten så jeg trodde jeg var lenger på vei.. men det var nok bare luft.. Veldig oppblåst! :eek: Så joggebukser er best ja! Ingen tvil!
Kjente liv veldig tidlig sist gang. Veldig spent på hvor tidlig jeg kjenner noe nå, Så spennende! :angel8
 
Hvor langt er du på vei da? Søstern min kjente liv veldig tidlig, det viste seg å være tvillinger :) det sies man kan kjenne det tidligere da!
 
Kan jo være det. Men tror egentlig ikke man skal kjenne noe form for liv før etter uke 12 sånn normalt.
 
Masse sommerfugler her, men bare av glede og forventinger ;)
Og en god dose luft :/ hehe
 
Har kjent tidligst i uke 14.. :) babyen er på størrelse med et blåbær og livmora som en tennisball.. tror babyen ikke er kommet langt nok i utviklinga til å svømme rundt enda... men har luft bobler som kan minne litt :) og gledelige sommerfugler av håp og lykke :p
 
Back
Topp