Flere som kjenner pulsen slår i hele kroppen?

MammaJuni17

Forelsket i forumet
Sommerfuglene 2017
Merker pulsen på rare plasser plutselig. Hører & kjenner den ekstra godt i ørene når jeg sover, i magen, og skikkelig hjertebank til tider (ikke at det går fort eller noe, men kjennes ut som om hjerte skal slå hål i brystet noen ganger) .. noen andre som føler dette? Har kjempe bra blodtrykk så er ikke noe med det, men lurer litt alikevel :)
 
Jeg får også plutselig skikkelig hjertebank, helt fint blodtrykk så vet heller ikke hva det kan være :)
 
Man har et større blodvolum som gravid og hjertet jobber derfor hardere siden det skal pumpe mer blod. Så det er helt normalt. [emoji4] Husker jeg slet med å sove i starten av forrige svangerskap, siden jeg følte og "hørte" hjertet så godt. Ble heldigvis vant til det. [emoji12]
 
Føler meg som et eneste stort hjerte i blant, legger jeg go vilja til så kjenner jeg den i tåa!!
 
Merker pulsen på rare plasser plutselig. Hører & kjenner den ekstra godt i ørene når jeg sover, i magen, og skikkelig hjertebank til tider (ikke at det går fort eller noe, men kjennes ut som om hjerte skal slå hål i brystet noen ganger) .. noen andre som føler dette? Har kjempe bra blodtrykk så er ikke noe med det, men lurer litt alikevel :)
Prøv å ha lavt blodsukker og skikkelig hjertebank i tillegg.. føles ut som jeg er ett borr avogtil :hilarious:
 
Føler meg som et eneste stort hjerte i blant, legger jeg go vilja til så kjenner jeg den i tåa!!

Man har et større blodvolum som gravid og hjertet jobber derfor hardere siden det skal pumpe mer blod. Så det er helt normalt. [emoji4] Husker jeg slet med å sove i starten av forrige svangerskap, siden jeg følte og "hørte" hjertet så godt. Ble heldigvis vant til det. [emoji12]

Jeg får også plutselig skikkelig hjertebank, helt fint blodtrykk så vet heller ikke hva det kan være :)

Ja :) kjenner godt pulsen i magen og hører hjerteslag veldig godt når jeg ligger i ro :)


Godt jeg ikke er alene ! Jeg får helt angst av å kjenne hjerte så godt :O Men er visst mange gravide som kjenner det ekstra godt :) enda en rar symptom å skrive ned :p
 
Prøv å ha lavt blodsukker og skikkelig hjertebank i tillegg.. føles ut som jeg er ett borr avogtil :hilarious:

:O nei off! Tror jeg hadde besvimt i panikk. Jeg får veldig angst av å kjenne hjerte så godt som jeg gjøre inni mellom - er veldig unaturlig for meg å kjenne det så godt, tror det skal hoppe ut av meg :O haha!
 
Hehe! [emoji23]
 
Jeg har det likedan jeg også :) er skikkelig ubehagelig når jeg legger meg på kveldene, og merker at hjertet jobber mye hardere enn før ved aktivitet.. Håper jeg blir vant til det! :)
 
Jeg også kjenner hjertet veldig godt innimellom. Og får plutselig hjertebank uten noen grunn. Lurer på om det kommer spesielt på kvelden, eller om jeg merker det ekstra godt siden jeg ligger stille da. Får nesten ikke sove av og til pga dette.
 
Kjenner veldig ofte pulsen i øret når jeg skal sove, uansett hvordan jeg ligger.. Er skikkelig plagsomt ! Hadde det slik før jeg ble gravid også, og blodtrykket er bra.. :)
 
Har det sånn her også
 
Jeg føler meg som en stor puls etter jeg har spydd. Føler det går sykt lang tid før det roer seg! Blæh :p
 
Back
Topp