Flere som kjenner på det?

FruH89

Forelsket i forumet
Nå kan det snart skje når som helst! Jeg er så nervøs, og jeg både gleder meg og gruer meg :) Hvordan blir det å få en liten person som er totalt avhengig av meg? Som skal (forhåpentligvis) ammes, skiftes på, stelles, kose med... Søvnmangel.. Parforholdet.. Mannen min er helt super! Støtter og gleder seg. Det er jeg veldig glad for!

Er spent på hvordan hun ser ut, og hvordan hun er! <3

Også er jeg veldig spent på morsfølelsen. Føler ikke den har kommet ennå, selv om jeg gleder meg. Kan være frykten for å ikke mestre morsrollen kommer litt i veien. Og så gleder jeg meg veldig til å ikke føle meg så hemmet, å være ordentlig aktiv igjen!

Hvordan har dere andre det? :)

Mye av samme tankene her og :) Nå er jeg mest spent på hvordan fødselen blir, hvor lenge vi skal være på sykehuset osv :)

Ja, mye av de samme tankene. Gleder meg og er spent på hvordan alt blir. Det er jo førstemann, så aner virkelig ikke hvordan ting blir. Veldig spent på om formen holder de siste ukene nå, hvordan fødselen starter, om jeg skjønner at fødselen starter ( :P ), situasjonen rundt, hvordan det blir på sykehuset, hvordan fødselen blir og barseltida blir, og for å ikke snakke om å komme hjem med den lille bylten! Åh, det er så mye spennende fremover nå at jeg ikke helt klarer å fatte det alltid, men jeg gleder meg noe innmari ihvertfall :Heartred

Nå kan det snart skje når som helst! Jeg er så nervøs, og jeg både gleder meg og gruer meg :) Hvordan blir det å få en liten person som er totalt avhengig av meg? Som skal (forhåpentligvis) ammes, skiftes på, stelles, kose med... Søvnmangel.. Parforholdet.. Mannen min er helt super! Støtter og gleder seg. Det er jeg veldig glad for!

Er spent på hvordan hun ser ut, og hvordan hun er! <3

Også er jeg veldig spent på morsfølelsen. Føler ikke den har kommet ennå, selv om jeg gleder meg. Kan være frykten for å ikke mestre morsrollen kommer litt i veien. Og så gleder jeg meg veldig til å ikke føle meg så hemmet, å være ordentlig aktiv igjen!

Hvordan har dere andre det? :)
Hadde ikke kunnet skrevet det bedre selv!! Mye følelser i denne tiden :-)

Nå er dette 3. barnet mitt, så jeg gleder meg bare innmari. Aller mest til å bli ferdig med alle plagene, for jeg skjønner ikke helt hva som eeeegentlig venter denne gangen heller tror jeg..
Men jeg merker at jeg begynner å bli innmari stressa for det lille som ikke er kjøpt inn og babyklærne, tepper og sengetøy som må vaskes. Soverommet må ommøbleres litt og vaskes grundig. Er "bare" 35+0 i dag, så jeg har planer om å få gjort ferdig dette de neste 2 ukene, så alt er klart til uke 37 iallefall. Har en følelse på at jeg ikke går helt til termin denne gangen :)

Back
Topp