Flere som kjenner dette? *symptomer*

valpen

Andre møte med forumet
Hei hei

Jeg har tatt turen inn hit igjen for å høste litt informasjon ;-) Postet dette innlegget under "svangerskapet" også, men prøver her inne også. Håper det er greit!

Jeg har vært gravid en gang tidligere som desverre endte i sa, men nå lurer jeg på om jeg kan være gravid igjen.

Har ikke hatt mens siden 30 september, og syntes jeg merker en del symptomer. Vil si jeg kjenner igjen noe fra sist gang, men lurer på om det er flere som kjenner disse symptomene.....

Moderat kvalme - er jo ikke uvanlig
Hodepine til tider
Svimmel
og veldig sliten/trøtt og sur
innimellom også litt mens smerter

Disse er jo veldig vanlige men så kjenner jeg også noe som kan minne om voksesmerter i lårene, også en veldig kjilende følelse i livmorområdet. Noen flere som kjenner dette?

Jeg tok en test midt på dagen med lite urin her for en uke siden, men den var negativ.
Skal vente noen dager før jeg tar en ny test.

"Problemet" med alle graviditetssymptomer er at de ikke er enestående for graviditet...:) eneste sikre måten å finne det ut på, er graviditetstest. Hvis du tok test i forrige uke skulle du vel allerede vært 6 uker på vei, da burde testen vært positiv hvis du er gravid.

Det er jo litt rart at det er så lenge siden du har hatt mensen, og ikke er gravid.
Tegnene kan jo godt mulig være en graviditet.

Du får prøve igjen om noen dager, kanskje eggløsningen var litt forsinket bare :)

Hei du!!
Det hørtes nesten ut som meg!!!
Hadde tatt test med morgenurin, det skal være det beste!
Jeg hadde 3 tester som nesten var usynlige (krysset eller streken viste nesten ikke) emoticon
Så jeg gav opp, og kjøpte den "dyre" testen som ikke kan få deg til å tvile!! Digital CB test der det enkelt å greit står "gravid" eller "ikke gravid"!! Til og med ukene man er på vei blir forespeilt! Jeg fikk svaret "gravid" 3+, på den testen, når den jeg tok morgenen før nesten ikke var mulig å lese ( og det var 2 uker etter ventet mens)!!

Back
Topp