Flere som kjenner at babyen har en hånd i hver lyske?

Blåne

Forelsket i forumet
Her har knøtten ligget i hodeleie siden uke 19. Han ligger tydelig med beina mot høyre, men kjenner samtidig tydelig at han spenner fra med en hånd i hver lyske. Han må derfor ligge rotert på et vis:woot:. Aldre som har det sånn?:wideyed:

Ja, jeg har det også sånn! Han lå i hodeleie på ultralyd, og jeg mistenker at han bare har holdt seg den veien siden. Av og til kjenner jeg hendene langt nede, og det er så rart :eek: hodet er festet, så han har vel ikke så mye å drive med!

Min flytter hodet fra lyske til lyske:wtf: det er ekkelt når han presser seg ned dit. Presser seg ned i bekkenet også innimellom, og det er like ubehagelig:hilarious: om ikke værre, med de stikningene som kommer da.

Disse mageboerene altså:hilarious: Håper bare han får hodet ned i bekkenet på rett måte og får dratt til seg den armen jeg kjenner i lysken på "feil" side! :woot: Han ligger helt annerledes enn hva storebroren gjorde, selv om begge har vært hodeleie:wideyed:

Kjenner ofte han grafser nedi der med hender og armer. Det er NASTY!!!!! :hilarious::hungover:

Har jeg hatt lenge. Var på UL i uke 26 og da så vi hvordan hun slo med hånda ned mot fosterhinna foran mormunn, kjente samtidig at det var DET som var så ubehagelig ja...

Jepp! Spurte legen sist om baby lå å drog eller kneip meg i båndene der nede. Da lo han bare av meg :P men at hånden hans presset mot det gjorde den nok.

Back
Topp