Flere som kan kjenne/se babyens føtter? <3

Juligull16

Forelsket i forumet
Julimammaer 2016
De siste dagene har jeg ved flere anledninger sett babys lille fot i siden når han sparker. Stikker liksom ut en tydelig kul ;)

Jeg har også kunnet "dytte" tilbake på foten hans når han sparker. Er så godt som sikker på at det er foten hans. Han trekker den til seg når jeg dytter på han ;)
Utrolig koselig <3

Har dere opplevd det samme?
 
Begynner å kjenne/se det ja. Han har en tendens til å "stikke" den ut og virker veldig som føttene ihvertfall. Også tar han og glir bena bortover...:p
 
Jeg hadde det veldig sånn sist, så veldig festlig ut, og var ganske morsomt. Det som var gøy var at akkurat de sparkene der hadde han da han kom ut, jeg kjente de igjen! Det var så kos, "Halla kompis, deg kjenner jeg!" :)
 
Ååå så morsomt! Jeg har ikke opplevd det enda, men håper jeg får det :) ❤️
 
Ja, men ikke så mange ganger:) og selv om jeg dytter så blir klumpen der liksom en stund
 
Har sett en ganske stor kul, og tenkt at det kanskje er hodet eller rumpa? Men det strammer liksom litt, så mulig det bare er kynnere. Jeg føler at jeg har veldig lite kontroll på hva som er hva og hva som skjer inni der ...
 
Jeg har sett både hender og føtter stikke ut! Jeg kjenner at hun er veldig aktiv ned i magen, og hun gir beskjed med en gang jeg ligger på en av sidene. I tillegg reagerer hun på pappaens stemme så det er berre koselig:)
 
Har morkaka foran så kjenner lite sånn.Men var en kveld jeg la meg å kjente foten på sida,ropte på mannen som kom løpende han trodde jo jeg hadde ramla om:p :eek::D
 
Har morkaka foran så kjenner lite sånn.Men var en kveld jeg la meg å kjente foten på sida,ropte på mannen som kom løpende han trodde jo jeg hadde ramla om:p :eek::D
Jeg har også morkaken foran, men mest på den høyre siden og ganske langt ned. Men jeg kjenner nok føttene over morkaken og på siden av den. Er mest tydelig ved ribbena :)
 
Ja, det är så otroligt häftigt att känna kroppsdelar genom magen. Ibland känns det nästan som man leker tillsammans :p Eller så tycker hon att jag plågar henne ;).
Även om jag känt sparkar länge så är det nu det börjar gå upp för mig att det fysisk är en liten människa där inne. ❤️
 
Back
Topp