Flere som julepynter tidlig?

Her er alt oppe allerede! Baby kan komme når som helst, så vi ville ha det klart til hun kommer :-)

Jeg skal pynte neste helg er planen, pynter alltid første adventshelgen :D elsker å få skikkelig julestemning, for når julaften er over så daler den med engang, liker derfor å utnytte førjulstiden :) skal begynne å vaske nå i uken, så får vi se hvordan det blir, har termin 2.desember :)

Jeg skal pynte neste søndag! Gleder meg:)

Jeg pynter 1. søndag i advent :)

Vi pynter ikke så mye til jul før rett før julaften, men vi pynter til advend helt i starten av desember. Nå blir det nok litt utsatt da jeg er midt i eksamen de to første ukene :o

Jeg skal pynte neste helg. Vil ha jul hele desember :) Treet blir pyntet enten søndag 21. eller lille julaften. Etter når mannen har tid til å hjelpe. Må bli før ungene er i seng, for de skal være med. De får hver sin julekule i kalenderen den dagen :)

(Rydder vekk jula rett etter nyttår-da er jeg så lei at jeg nesten spyr av julepynt :p )

Pynter til jul fra første advent, bortsett fra treet. :)

Pynter til advent først med lilla, sølv og hvitt, og så kommer det julepynt helgen før julaften :) Da byttes det lilla (lys) ut med rødt :)

Vi pynter til advent kvelden før 1. desember, ev. kvelden før første søndag i advent (elsker å våkne opp til julestjerner i vinduene:D):)
Den "ordentlige" julepynten pleier vi å finne frem lille julaften samtidig som vi pynter juletreet, men nå er jeg så utålmodig og klar for jul, så skal ikke se bort ifra at det sniker seg inn noen nisser ila tidlig desember:p:santa

Får vel vente til lørdag, men har veldig lysst å gjøre det i dag når jeg vasker stua fra tak til gulv :) Muligens jeg sniker frem litt lilla løpere, men adventstakene/stjernene må vente til helga.

Pynter alltid litt første søndag i advent, og tar d litt utover. Alt er på plass 14 dager før jul.Juletre på plass siste søndagen i advent som regel

Pynter til første helga i advent. Gleeder meg!! :)
Elsker advent og jul..
Juletre og resten av nissene kommer opp lillejulaften :)

Begynner å ta opp litt pynt til 1.søndag i advent. Så kommer det mer etter hvert :)
Adventsstaken kom opp i går fordi jeg hadde vært å handlet lilla lys. Gleder meg til å pynte mer:D

Back
Topp