Flere som julepynter tidlig?

Frk Spent

Mai 2014 mamma :)
Mailykke <3
Nå lurer jeg veldig på om det bare er jeg som pynter i begynnelsen av desember? :)

Jeg og mannen har alltid "bodd" på hver vår arbeidsplass og har dermed hatt en tradisjon med å pynte tidlig for å få utbytte av julen.

Nå er to blitt tre og jeg har fortsatt lyst til å pynte om en uke eller to :)

Flere som starter julefeiringen tidlig?
:)

Jeg pynter ferdig siste helgen ikke november.
Det eneste som står igjen er treet, for det holder jo ikke en hel måned. :)

Vi pynter til jul 1 desember, evt første søndag i advent. Vi har alltid reist bort hele jula, så for å ha litt jul her hjemme og har jeg alltid pynta tidlig til jul. :-)

Her pyntes også alt unntatt tre til første helga i advent :-)

Vi har kunstig tre så det har vanligvis blitt pyntet i samme vendingen. Men i år trenger mini litt kaveplass på gulvet. Derfor må vi drøye det så lenge som mulig :(

I år har jeg lyst til å pynte tidlig!
Men orker ikke, må bli mannen som gjør det og han er i mot tidlig pynting :p

1. Desember ønsker vi julen velkommen og 23. Desember får juletre komme opp, det pyntes før middag. Desverre har vi bodd sammen i ett år og enda ikke kjøpt pynt, får ikke mannen med på det heller, penger :p

Vi starter snart. Klarer knapt vente :p

Pynter alltid 1 helg i advent med rødt:) men i år får jeg vente siden vi er på flyttefot midt i desember :-/ men gleder meg til og dra frem alt om noen uker :)

Begynner pynting til advent første søndagen, og bytter til julepynt noen dager før jul.

Først advent neste helg tenker j, å så en uke før jul så blir alt rødt...:) unntatt juletreet som blir pyntet lille julekvelden...:)

Pynter i julerødt og nisser første søndag i advent :)
Har vokst opp med det og syns det er koselig å ha julepynten lengst mulig fremme, blir tatt ned ganske fort på januar :)

Nå har vi pyntet med masse rødt i stua, men ikke tent adventsstjerna eller med nisser, er mest adventspynt med masse lys og rødt i stedet for lilla ;-)

jeg har i alle år pynta til bursdagen min 12.Desember, men i år så flytter vi til hus (faktisk denne helgen) Så jeg skal pynte og ordne så det er klart tidligere enn før :D

Nå lurer jeg veldig på om det bare er jeg som pynter i begynnelsen av desember? :)

Jeg og mannen har alltid "bodd" på hver vår arbeidsplass og har dermed hatt en tradisjon med å pynte tidlig for å få utbytte av julen.

Nå er to blitt tre og jeg har fortsatt lyst til å pynte om en uke eller to :)

Flere som starter julefeiringen tidlig?
:)
Pynter alt klart første søndag i advent. Eller siste dagen i nov. 1 desember er det jul! Har vært på noen dager overtid noen få ganger. Men vi bor på jobben i jula.. med teite julearbeidstider. Og jula er bortpakket til nyttårsaften for da har jeg lyst på en lys og fin start på nyåret. Derfor har det bare blitt sånn.

Her er det jul fra 1 desember, eller første søndag i advent. :)

I et hus her er julestaken kommet i vinduet. :O Det er for tidlig syns jeg.

Back
Topp