flere som ikkje skal...

kasandre

Gift med forumet
Sensommerbarna 2016
ha småtten i barnehage?

Eg skal være hjemme 1 år til, satser på barnehageplass til våren kanskje...

Her blir Oliver hjemme til han er 2-3 år.

Skal søke barnehage neste år. Jeg skal jobbe litt seinvakter, da er pappan hjemme med han.

Skal ha dagmammaer (min mamma og svigermor) to dager i uken frem til neste sommer. Det blir barnehage 3 dager i uken fra august-11.

Skal jobbe 40 % til jul, så ca 70 % til sommeren (skal jobbe langhelger), så klarer meg med bare to dager dagmamma.

Blir ikke bhg i år på min lille jente heller [:)] Har søkt fra januar, men ikke fått svar.

Vi kommer til å gå masse i åpen bhg, og har 3 andre venninner som har permisjon i høst [;)]

elias skal ikke i bhg ennå. han skal inn til neste år..[:D]

Jenta mi begynner i barnehagen i januar, er glad det er ei stund til enno.

jeg skal ha snuppa hjemme ihvertfall ett år til![:)]
håper bare vi får det til økonomisk!

jeg tar løsvakter på jobben, og tar vakter når jeg har barnevakt.

Jeg klarer ikke helt å sende fra meg lille babyen min ennå, så her blir vi hjemme 1 år til [:)]

Han begynner 3 Januar

Her skal hun være hjemme med meg ett år til [:)]

Jesper Marthinius skal begynne neste høst[:)]

Söker henne inn til neste höst eller hösten etter der igjen. Haster ikke med dagis siden vi begge går hjemme. Vet ikke hvor vi flytter ennå heller så da venter vi en gooood stund til.

Skulle ønske, men jeg har ikke råd til å gå hjemme uten lønn med gjeld opp til øra dessverre.
Kan ikke si jeg gleder meg til å jobbe igjen nå som det nærmer seg med stormskritt, men går seg nok til bare jeg kommer igang.

Du er heldig som skal gå hjemme 1 år til.

Tobias skal være hjemme med mamma'n sin 1 år til. søker han inn i bhg til aug 11 :)

ORIGINAL: Charl0tte

Skulle ønske, men jeg har ikke råd til å gå hjemme uten lønn med gjeld opp til øra dessverre.
Kan ikke si jeg gleder meg til å jobbe igjen nå som det nærmer seg med stormskritt, men går seg nok til bare jeg kommer igang.

Du er heldig som skal gå hjemme 1 år til.

Eg skjønner deg veldig godt! Vi har råd til at eg går hjemme litt til, siden sambo jobber i nordsjøen... Så på den måten er det ok å være gressenke, men litt trist for Betty-Mari som må være uten pappaen sin lenge om gangen. Eg kommer til å jobbe litt ekstravakter når han er hjemme.

Vi skal ikke ha Mary Agathe i barnehage før hun er 3 år håper vi. Pappan er 60% uføretrygda så han er hjemme med henne når jeg er på jobb. Vi håper på å tilpasse hverdagen slik at vi ikke jobber på likt, og det må vi jo få til[:)]
Har tenkt å benytte oss av den åpne barnehagen som er her.

Lillegutten min begynte i bhg når han var 9 1/2md og han stor trives... ingen grining når vi drar fra han og han har tydlig ingen hastverk å bli med hjem når vi henter han. Er tydelig veldig spennende å være med så mange andre barn. Virker jeg eldre de er jo vanskligere blir det... For Leander har det tydelig vært det rette å begynne i bgh nå og ikke vente...

Syver skal være hos "mommo"(min mamma) 3 dager i uken![:)]
Kommer ikke til å begynne i bhg før han er 2-3år..

Back
Topp