Flere som ikke vil vite kjønn?

Mammapanda

Glad i forumet
Oktoberlykke2020❤
Er vi flere som vil ha en overraskelse? :)

Har egentlig ikke ønsket å vite kjønn de to tidligere sv skap heller, men med første var jeg selv for nyskjerrig å med andre overtalte min mor meg til å finne ut kjønnet.

Men denne gangen har jeg bestemt meg å vil ha en overraskelse :)
Så får bare mormor bli sur for å måtte strikke unisex :rolleyes:
 
Vi skal ikke vite. Er min nr 4 og hans nr 2. Han fikk vite det på hun vi fikk i fjor men nå er det nono :D Gleder meg til å gå inn i en fødsel å ikke vite om at der han eller hun som kommer. Men jeg er jo ekstremt nysgjerrig av meg så spørs da :)
 
Jeg hadde egentlig bestemt meg for å ikke vite. Men mannen vil absolutt vite det, og jeg klarer ikke å ende opp som den eneste som ikke vet det til slutt, for han kommer til å fortelle hele familien sin og vennene sine det:shifty:
 
Vi visste ikke det med nr.2 , synes det var spennende, og fødselen ble spennende på en annen måte, for du lurte ikke bare på hvordan babyen såg ut , men hvilket kjønn det var også :Heartred Skal vite det no med nr.3 for søsknene sin del, kanskje få kortet ned ventetiden litt , for no gleder de seg til å få vite kjønnet :Heartblue:Heartpink
 
Vi skal ikke vite. Er min nr 4 og hans nr 2. Han fikk vite det på hun vi fikk i fjor men nå er det nono :D Gleder meg til å gå inn i en fødsel å ikke vite om at der han eller hun som kommer. Men jeg er jo ekstremt nysgjerrig av meg så spørs da :)
Akkurat det tenker jeg er veldig spesielt, å ikke vite før man har hen i armene :)

Jeg er også ganske nyskjerrig, men siden dette er nr 3 å mest sannsynligvis siste vil jeg ha prøvd det også, å ikke vite :) Mannen er med uansett hva vi gjør, men tror nok gjerne han vil ha en overraskelse han også :)
 
Akkurat det tenker jeg er veldig spesielt, å ikke vite før man har hen i armene :)

Jeg er også ganske nyskjerrig, men siden dette er nr 3 å mest sannsynligvis siste vil jeg ha prøvd det også, å ikke vite :) Mannen er med uansett hva vi gjør, men tror nok gjerne han vil ha en overraskelse han også :)

Blir vår siste dette også ❤️ Han her ville nok helst vite det men det er greit å ikke vite det. Han fikk sin vilje sist så nå er det min tur :D Med min nr 2 så skulle jeg ikke vite det men det gikk så skeis da jeg så på skjermen å så guttens kjønn brett ut mot meg o_O
 
Jeg hadde egentlig bestemt meg for å ikke vite. Men mannen vil absolutt vite det, og jeg klarer ikke å ende opp som den eneste som ikke vet det til slutt, for han kommer til å fortelle hele familien sin og vennene sine det:shifty:
Kjedelig når man vil motsatt. Ser den, ikke gøy at hele omgangskretsen skal vite bortsett fra man selv :p
 
Vi skal ikke vite :)
Visste ikke med første baby heller, men da måtte jeg overtale samboer og vi inngikk en deal om at vi kunne vite når vi en gang skulle få nr 2.
Jeg har aldri hatt lyst til å vite, så når han nå sa at vi ikke trenger å vite denne gangen heller så får vi oss enda en overraskelse :happy:
Det var så spesielt og ekstra spennende med første, spesielt da vi og mange andre trodde vi skulle få gutt pga familiehistorikken hans (veeeeeldig mange gutter):woot: Så da babyen var født og vi etter noen minutter skulle se selv om vi hadde fått en gutt eller jente, så ble vi sååå overrasket da det var verdens fineste jente med MASSE svart hår❤️ Anbefaler alle å ha den spenningen! For en motivasjon underveis i fødselen❤️
 
Vi visste med nr 1, men ikke med nr 2. Nå er jeg usikker, regner med det blir bestemt på oul som sist:hilarious:
 
Vi skal ikke vite. Dette er min nr. 4 og hans nr. 2. Jeg visste ikke på nr.1 , men visste på nr 2, visste ikke i fjor på nr 3 og vil ikke vite denne gangen heller. Selv om alle andre rundt oss vil vite:happy: mye mer spennende å ikke vite må jeg selv innrømme:D
 
Vi visste ikke med nr 2, veldig spennende å vente på en overraskelse. Usikker på om vi skal la det være en overraskelse denne gangen også, men heller litt mot å vite. Vet ikke helt hvorfor...
 
Jeg vil ikke vite, mens kjæresten vil. Håper jeg får vilja mi:happy: Tenker det er litt spennende å ikke vite.
 
Spennende å ikke vite ❤️ Vi visste ikke kjønnet på det to første.. Nr tre i magen ønsker vi å vite kjønnet på, mest fordi vi har to tenåringer hjemme som er veldig spente på kjønn ☺️ Eneste «utfordringen» vi kjente på var at vi måtte ha et jente og et guttenavn klart til fødselen. Lykke til! ❤️❤️
 
Spennende å ikke vite ❤️ Vi visste ikke kjønnet på det to første.. Nr tre i magen ønsker vi å vite kjønnet på, mest fordi vi har to tenåringer hjemme som er veldig spente på kjønn ☺️ Eneste «utfordringen» vi kjente på var at vi måtte ha et jente og et guttenavn klart til fødselen. Lykke til! ❤️❤️
Ja det er akkurat det, etter 9 år sammen å 2 jenter har vi jo diskutert navn noen ganger så blir det gutt har vi klart et vi ikke har fått brukt, blir det jente igjen kan jeg se for meg hun kommer til å hete «lillemor» i et par uker :hilarious::Heartred

Skjønner at tenåringene er kjempespente! :)
 
Jeg er altfor nysgjerrig til å ikke vite, men misunner de som klarer det:joyful: denne og forrige gang så jeg jo selv hva det var, før de sa noe:hilarious:
 
Back
Topp