Flere som ikke tisser kjempe ofte?

Bokstavkjeks

Gift med forumet
Januarskatter 2015
Desemberskattene 2014
Sommerfuglene 2017
Blir nesten litt bekymra for sist tissa jeg om natta til og med, men nå kan jeg fint sove fra 21-8 uten å tisse... flere som har det sånn?

Blir nesten litt bekymra for sist tissa jeg om natta til og med, men nå kan jeg fint sove fra 21-8 uten å tisse... flere som har det sånn?

Tisser nok fortsatt ofte, men ikke så ofte som sist - takk og lov! Da trodde jeg at jeg like greit kunne bare bli sittende på skåla hele døgnet. Det kommer tidsnok til å bli press på den lille blæra di slik at du må renne ofte på do, så nyyyyt det nå mens du kan! ;)

Det går litt opp og ned her og :)

Jeg tisser heller ikke like ofte, vært litt stressa pga det så godt å høre vi er flere:)

Var mye i starten, nå har det egentlig roet seg litt. Deilig.. det kommer nok igjen senere i svangerskapet.

Tisser oftere enn før, men tror ikke jeg løper i ett altså. Trenger ikke stå opp om natta jeg heller :)

Jeg tisser overhodet ikke ofte, gjorde det aldri spesielt ofte løpet av forrige svangerskap heller, ikke mye mer enn normalt for meg hvertfall.. Husker jeg følte meg litt "unormal" siden "alle" gravide må jo tisse hele tiden :P

Tisser ikke oftere, og lite symptomer. Bekymrer for at jeg ikke føler meg noe gravid:/

Tisser ikke ofte, gjorde ikke det i tidligere svangerskap heller...

Back
Topp