Flere som ikke stresser med å føde?

Frk.MammaMor

Elsker forumet
Er ikke så lenge til termin her.. Meeen for meg kan ungen gjerne holde seg inne til etter termin..Har hatt maaange plager i svangerskapet men nå som det begynner å nærme seg slutten kjenner jeg at jeg ikke lenger stresser, er uansett så kort tid igjen at noen dager til eller fra spiller ingen rolle..

Jeg stresser heller ikke, hun kommer når hun kommer!
Har vert dårlig i mange uker, så en uke fra eller til spiller liten rolle..
Mangler noen småting før alt er klart, og jeg prøver å slappe av å nyte de siste dagene før jeg går inn i zombie-barseltilværelsen!

Stresser ikke her heller. Men begynner å bli lei disse mensensmertene. Men han kommer når han er klar for det. 
Enda 19 dager til termin, men selvføgelig, hvis han velger å komme nå, så er han hjertelig velkommen for det :)

Anita89 skrev:
Stresser ikke her heller. Men begynner å bli lei disse mensensmertene. Men han kommer når han er klar for det. 
Enda 19 dager til termin, men selvføgelig, hvis han velger å komme nå, så er han hjertelig velkommen for det :)

Du og føder på sus? :)

Stresser vel egentlig ikke, men har jeg så mye vondt på natta at jeg tror faktisk at jeg kommer til å sove mer med babyen utenfor magen enn inni. . . Husker det var veldig lite søvn med forrige mann de første ukene, men nå kjenner jeg at jeg bare blir mer og mer sliten pga søvnmangel. Får ikke sovet noe særlig på dagen heller.

Stresser ikke her nei.. syns det har gått utrolig fort denne gangen.. Forrige ble født 18 dager for tidlig, men håper ikke jeg føder så mye før denne gangen.. Hun kan godt vente til termin:)

Ra2 skrev:
Stresser vel egentlig ikke, men har jeg så mye vondt på natta at jeg tror faktisk at jeg kommer til å sove mer med babyen utenfor magen enn inni. . . Husker det var veldig lite søvn med forrige mann de første ukene, men nå kjenner jeg at jeg bare blir mer og mer sliten pga søvnmangel. Får ikke sovet noe særlig på dagen heller.

Signerer

Stresser og stresser.. Vil ha henne ut nå! Alt er så vondt.. Jeg var ikke så utålmodig sist gang.. Da forsto jeg ikke hvorfor folk dreiv med kjerringråd. Nå sitter jeg å vurderer kjerringråd selv. det er 5 dager til termin. Føler jeg sitter litt på "pine benken" når jeg vet hva jeg skal gjennom. Går bare å venter på at noe skal skje..

Back
Topp