Flere som ikke kjenner spark?

Arda`s-mamma

Gift med forumet
Jeg kjenner ikke spark på bebisen min.. nå er jeg 21+2.. Jeg vet hva grunnen er, det er fordi jeg er overvektig.. Jeg føler at det er så rolig og stille der inne.. noen ganger glemmer jeg at jeg er gravid [&:]Men på UL. har det vist seg at alt står bra til med den lille.. Noen andre som kan ha råd på hva jeg kan gjøre for å kjenne spark?

Du kan prøve å legge deg på ryggen, for det liker ikke babyen. (da blir det dårlig plass)
Hvis ikke du har kjent noe de første minuttene kan du dytte litt på magen, da kansje hxn sparker:-) Brukte det tipset selv, og det funka. Lykke til!

takker for tipsene..det skal jeg prøve [:)][;)]

Hei!

Kjente ikke spark jeg heller før ca uke 20/21 - men plutselig kommer det! Bare vent og gled deg! Når min lille krabat først sparket var det så kraftig at både jeg og pappaen kunne kjenne [:D] Gøy!!
Å ligge på ryggen hjelper i alle fall! :)

Klem

endelig har jeg begynt å føle spark.. bebisen er mest aktiv helt det motsatt av meg, nemlig om natta ehueh

Bra!!! Ikke at bebis forstyrrer deg om natta, altså [;)] - men godt at du kjenner spark!

Plasseringen på morkaken har også betydning på om du kjenner spark nå.. :-) Ligger den vendt foran på magen kan du nemlig ikke kjenne sparkene enda når de er såsvake.. Kommer ikke "igjennom"

klem

Back
Topp