Flere som ikke kjenner noe til kynnere? (er i uke 35)

-Helene-

Forelsket i forumet
Jeg har ikke kjent noe til disse kynnerne som alle snakker om:)!!

Har alle kynnere? bare at man ikke kjenner d da kanskje.. eller?
Hvordan er d m dere??
stiller man dårligere med tanke på fødselen hvis man ikke har kynnere??

du er heldig som ikke kjenner de men alle har de men noen har vonde og andre merker de ikke...jeg begynner og bli gal av vonde kynnere!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!auauauauauauauaua

Eg har ikkje kommet så langt i sv.skapet som deg, men eg har heller ikkje hatt noen kynnere ennå....

Hei!
Eg har ikkje vore plaga med vonde kynnere, og det er først dei siste vekene eg har begynt å kjenne dei, og legge merke til dei. (Frå veke 36 ca og utover) Spurte jordmor om det var et dårlig tegn med tanke på fødsel, men det hadde ingenting å sei! Håper fortsatt ho har rett, men tenker sjølvsagt tanken at kanskje eg hadde vore ferdig viss eg hadde hatt litt meir kynnere...??? Men det er vanskelig å vite...

Jeg er heller ikke plaget med kynnere, heldigvis! Snakket med jordmor om dette, og hun sa at det er like vanlig å ikke ha kynnere som å ha det! Så nyt det du! [:D]

Jeg har ikke hatt en eneste kynner... eller hvertfall som jeg vet om[:D]

Jeg har kjent at magen er stam og hard noen ganger, men aldri hatt en eneste vond kynner [:)]

Aner ikke helt hva det er.. tror ikke jeg har kjent noe til dette enda ihvertfall. [8|]

Back
Topp