flere som ikke har voksesmerter?

~*LilleBlomst*~

Forumet er livet
VIP
Er det vanlig å ikke ha det? Mener å huske at jeg hadde det en god del mer med sønnen min. Bah.. Alt en skal være redd for...

Jeg kjenner absolutt ikke til noen ting, noen ganger tror jeg nesten at jeg bare har drømt at jeg er gravid.. hehe. Men stresser ikke med det, kjente kanskje litt mer med snuppa, men det tror jeg egentlig kom noe senere, og var ikke mye da heller :)

Jeg kjente det litt i uke 4 og 5, men de siste to ukene har jeg ikke kjent det i det hele tatt.. Tror ikke du trenger å bekymre deg selv om du ikke kjenner noe :)

Hadde det mest rett etter positiv test i uke 3, ut uke 4 og litt i 5, etter det ingenting. Tror det er mange faktorer som spiller inn på om / når man kjenner sånt og i hvilken grad, og at det meste er normalt! Og så tenker jeg at det kanskje ikke er så rart om noen ikke opplever det i like stor grad hvis de har vært gravide før, da har jo livmora strukket seg ut av utgangsformen før liksom.

Har ingen voksesmerter, mener det kom senere med første mann. Ellers har jeg heller ingen symptomer akkurat nå, ikke de typiske iallefall. Passer de stramme buksene mine enda, men føler at magen har blitt litt slapp, henger litt. Leste at hormoner gjør glatt muskulatur slapp, sånn som er i blæra, derfor vi( eller ikke jeg da) tisser mer. Slår meg noenlunde til ro med at det vil komme rundt uke 8 jeg, hvis ikke blir jeg nok mer stressa!!

Hei, jeg kjenner det stikke litt i sidene, men kanskje 4-5 ganger til dagen, ellers ingenting, litt mensnurring når j er sliten.

Back
Topp