Flere som ikke har så mye murringer?

Starflower

Gift med forumet
Himmelbarn
Oktoberbarna 2021♡
Aprilspirene 2024❤️
Jeg hadde en ma sist og hadde da ikke så mye murringer, kjente kun at det stakk litt innimellom. Denne gangen har jeg mer symptomer, men nesten ingen murringer så er overbevist om at det går galt denne gangen også.
Er det andre her som har lite murringer, men som har sett liv?

Jeg har omtrent ingen murringer, blir bare sliten i korsryggen innimellom. Så liv på TUL 8+0. :)

Ingen murringer her. Annet enn et ligamentstrekk her og der. Kvalm til 1000 og har brekkninger hele tiden.. mine symptomer:puke

Ingen murringer her :)

Hadde kun murringer før test og ca en uke etter IKM, men nå har jeg ingen murringer. Fikk sett liten prikk av hjerteblink på TUL 6+2 :)

Jeg har ingen murringer (ingen andre symptomer heller). Ikke tatt tidlig ultralyd dessverre .....så aner ikke om det er liv laga inni der

Har litt murring av å til, men lite.. har ikke sett liv da, er litt tidlig for det ennu, men har sjekket hcg med god stigning

Jeg hadde en ma sist og hadde da ikke så mye murringer, kjente kun at det stakk litt innimellom. Denne gangen har jeg mer symptomer, men nesten ingen murringer så er overbevist om at det går galt denne gangen også.
Er det andre her som har lite murringer, men som har sett liv?

Jeg hadde mye murring ved ikm og den første uka etter positiv test. Har tatt seg greit ned siste uka, og kjenner litt murring/stikking av og til. Derimot er jeg utrolig kvalm og kaster opp gjennom hele dagen, og bryster og brystvorter er fremdeles svært vonde. Satser på det er positivt, selv om det er h..... på jord om dagen:hungover:

Ingen murringer her. :)
Kan ikke huske jeg hadde det sist heller, men jeg har litt dårlig hukommelse så who knows. :p

Det er betryggende å høre at jeg ikke er alene! Krysser fingrene for en levende bamsemums inni der!

Har HELDIGVIS ikke mye murringer. Får noen i blant, og siden jeg har blødd så mye tidligere, så "adder" det jo bare til angsten.

Har HELDIGVIS ikke mye murringer. Får noen i blant, og siden jeg har blødd så mye tidligere, så "adder" det jo bare til angsten.
Ja det forstår jeg godt! Jeg blødde litt første svangerskap, men når jeg tenker tilbake så var jeg ikke bekymret i det heletatt. Alle gangene var etter sex da så det gjorde nok den «naturlige forklaringen» at jeg ikke bekymret meg sånn. Første svangerskap hadde jeg også murringer nesten fra start til slutt. Sist når det endte i ma kjente jeg nesten ingenting, nesten ingen kvalme heller, hadde en del stikninger, det var det eneste. Følte meg helt normal. Nå er jeg ganske uggen (ikke nok til å kaste opp) og ganske trøtt og sliten. Er også skikkelig hormonell og vil helst ikke bli rørt.

Jeg hadde ingen murringer i svangerskapene som førte til de to barna jeg har i dag :)
Denne gangen har jeg myyyye murringer, og er dritnervøs for at noe er galt :nailbiting:

Jeg hadde ingen murringer i svangerskapene som førte til de to barna jeg har i dag :)
Denne gangen har jeg myyyye murringer, og er dritnervøs for at noe er galt :nailbiting:

Samme her!!!!! ingen murringer med datteren min i 2016 men nå er det konstant og jeg er så nervøs

Kan ikke huske å ha hatt en eneste liten murring i mine forrige to svangerskap. Har hatt litt denne gangen, eller føles mer som strekking i magen egentlig, men ikke noe jeg har opplevd før. Har sett hjertet slå på tul.
Er det en ting som er sikkert så er det at alle svangerskap er forskjellige, et symptom eller fraværet av et symptom sier ikke noe om det kommer til å gå bra eller ikke :)

Nja, litt. Men i dag har jeg hatt en del ligamentsmerter tror jeg + at korsryggen oppleves som å ha låst seg :wideyed:

Har ingen murringer. Det eneste jeg kjenner for tiden er ømme bryster.

Back
Topp