Flere som ikke har overskudd?

tojenter

Forumet er livet
Jeg eier ikke overskudd til noe om dagen... Er sjelden jeg er ikke er i seng når klokken passerer 22[8|]
Eier ikke energi til noen verdens ting... traver bare rundt meg selv om dagen...[&:]

hadde det sånn når jeg fikk Hannah , var ikke noe godt , gikk til legen min , å snakka ut om det , han sa at jeg hadde en form for fødseldeprisjon , men ting ble bedre etterhvert heldivis.

Det kjenner jeg meg igjen i! Helt daff om dagene. Får liksom aldri energi til noe ekstra. Må tvinge meg selv ut hver dag, ellers hadde jeg bare vært inne. Og når jeg er ute og går merker jeg at kroppen ikke henger helt med, beina kjennes blytunge. Er vel kanskje mangel på søvn overtid som er årsaken...??

Kjenner meg veldig igjen :(

Jeg har nå endelig overtalt meg selv til å levere sønnen i bhg bare for å komme meg ut og få en start på dagen. Jeg er super sliten og mangler energi og lyst

til å gjøre noe[&:] Håper det bedrer seg snart...

ORIGINAL: gulledulle

hadde det sånn når jeg fikk Hannah , var ikke noe godt , gikk til legen min , å snakka ut om det , han sa at jeg hadde en form for fødseldeprisjon , men ting ble bedre etterhvert heldivis.

Er nok ikke noe form for fødslesdepresjon her i gården.... regner  med at det er pga jeg er alene med begge to og ikke har et fam. medlem i nærheten da de bor utenfor bergen og jeg i prorsgrunn[&:]
heldigvis pappaen til eldste jenten opp når jeg spør, men har jo ikke lyst å "mase" på han heller

Føler det litt sånn her også, men i mitt tilfelle er det mangel på søvn som råder..Så sanrt (forhåpentligvis) når Aron ikke lenger våkner hver 2 time eller oftere om natten, såp skal jeg være fornøyd og da bløir nok ting bedre[:)]. Vi får bare bite tennene sammen og tenke at ca etter jul, blir det sikkert lettere tider..er det jeg ser for meg iallfall[:-]

Back
Topp