Flere som ikke har kjent noe?

bringebæra2014

Forelsket i forumet
Novemberskattene 2014 <3
Er 17 uker og leser overalt om at alle kjenner innvendige spark osv osv. Jeg kjenner ingenting :-(

Sent from my iPhone

Er 16+6 i dag og kjent noe jeg tror er bevegelse noen ganger, men skulle gjerne de mer regelmessig :-)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Jeg er 17+4/5 idag, og er usikker på om det er spark jeg kjenner. Har hatt en del luft i magen de siste dagene, så kan godt være det er det jeg kjenner :p kjenner ikke noe når jeg er oppe og går, men når jeg sitter kjenner jeg noe som "dulter" nederst i magen. Aner jo ikke hvordan det skal kjennes ut!

Jeg har heller ikke kjent noe. Første gang kjente jeg ikke noe før i uke 22. Visste ikke hva jeg skulle kjenne etter og morkaka lå til som en støtdemper. Forrige gang kjente jeg noe rundt uke 14-15. Spent på når jeg kjenner noe denne gangen:)

Kjenner ikke særlig. Er annengangs og 17+3. Men vet at morkaka ligger foran. Med førstemann kjente jeg svakt i uke 18 tror jeg

Sent from my GT-P5210 using BV Forum mobile app

Det er helt normalt, det har noe å si hvor morkaken ligger også:) det kommer nok snart! 17 uker er tidlig enda det:D

18+0 i dag og har ikke kjent noe. Gleder meg til det kommer!!:):)

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

16+1 i dag, og har heller ikke kjent noe ennå, selv om dette er tredjemann. Morkaken lå foran i forrige svangerskap, så mulig at den gjør det denne gangen også. De to andre gangene kjente jeg liv uken før OUL, så sånn ca uke 18 da.

Jeg er litt usikker. Jeg har kjent noe et par-tre ganger som kan minne om spark, men det kan også ha vært luft :D:p

Det er uansett ganske tidlig enda da :-) Jeg kjente ikke så tidlig sist.

Ikke kjent noe og magen e flat :/ 15+4. Heldigvis fikk jeg høre hjertelyd forrige uke så er ikke bekymret da

Sent from my iPhone using BV Forum

Gjennomsnittet kjenner i uke 18-19 i følge ultralydlegen jeg var hos, så både før og etter er helt normalt. :-) Er 16+2 og tror jeg kjente noe i dag - 4-5 små dunk nederst i magen, som jeg aldri har kjent maken til. Merket det samme for et par dager siden, men da var det bare et dunk. :-) Men er absolutt ikke sikker, for aner jo ikke hvordan det skal kjennes ut. Har også morkaken foran så synes kanskje det var litt tidlig, men man skal aldri si aldri! :-) Spennende å se om jeg merker noe mer i dagene fremover!

Sent from my D5503 using BV Forum mobile app

Jeg er 15+2 i dag, og har heller ikke kjent noen ting ennå... Men det kommer vel snart tenker jeg :)

Sent from my iPhone using BV Forum

Jeg er 17 + 3 og har kjent noe som muligens kan være spark, også noe jeg tror kan være bevegelse. Men vet jo selvfølgelig ikke. Er gravid for første gang så vet ikke helt hvordan det skal føles ut :D

Jordmor sa i dag jeg kunne gjøre regning med å kjenne rundt uke 20 så vi får bare være tålmodige :-)

Jeg er 14+5 og kjenner tumling inni der nå og da, synes det er veldig stas for sist kjente jeg lite før uke 20 og var 22 uker før jeg kjente det skikkelig. Da var morkaka foranliggende, nå vet jeg at den er bak.

Sent from my HTC One using BV Forum mobile app

er 17+6 i dag og trur eg kjente bevegelse ein gang for to dager siden :) føltes som luft men var allikavell litt annaledes. Ellers så har eg ikkje merka noke :)

Er 18 uker i morgen og jeg har ikke kjent noe. Begynner å bli utålmodig :P

Sent from my HTC One using BV Forum mobile app

Back
Topp