Flere som ikke har fortalt nyheten?

Mamma til N ♡

Forelsket i forumet
Her er det bare samboer, sjefen og en venninne som vet det.. er 8+0 i dag. Skal på ultralyd på fredag og om alt ser bra ut forteller vi det til besteforeldre samme helg [emoji4][emoji8]

Er 9+1. Kun samboer og 3-4 venninner som vet det.
Er alt bra på ul om 2 dager, så skal svigers få vite det.

Jeg har vært så dårlig så jeg måtte fortelle det til datteren min på 5 for hun ble så bekymret for mamma. Ellers er det i grunnen ganske mange som vet det. Det syns allerede ganske godt på meg:-p 10+ nå

Mine venninner vet. Tenkte å fortelle familie det etter ultralyd. Litt for jeg kanskje trenger litt hjelp mens gubben er på jobb og nå som kvalmen har kommet for fult.

Vil vente til etter ul fordi jeg ikke tror på at det er noe liv der inne [emoji53] har fortalt det til noen få, men det angrer jeg på

Skal vente med å si det til uke 12. To kollegaer vet det da de vet vi har holdt på med ivf.

Bare mannen her! Vil vente til 12 uker.

Her er d bare mannen og ei god venninne som vet d. Og 3 stk på jobb. (Har en tung fysisk jobb så greit å få litt hjelp av og til)

Her vet ganske mange det:p fant ut at jeg er så dårlig, og vi trenger litt hjelp så greit å fortelle det. Samtidig så har vi støtte hvis deg skal gå galt. Så mine foreldre, svigermor, broren min og samboeren, mine tre nærmeste venninner og mannens tre nærmeste venner det deg. Og to på jobb, de skjønte det:p

Mine to beste venninner og ei kollega. Kollegaen min så på meg og kom bort og spurte! Snodig at noen bare ser sånt! Mulig flere har skjønt det, var på båttur til Kiel med jobben forrige uke, og jeg takket nei til øl og vin osv. Skyldte på at jeg var trøtt og litt sjøsyk, men vi har vært på båttur før, og de vet at jeg ikke blir sjøsyk, og de vet at jeg drikker vin til maten.. vi får se hvor mange som blir overrasket når jeg forteller!

Her vet søsteren min, bestevenninna, sjefen. Og ganske mange på jobb. Er ikke i toppform og har av ulike årsaker vært teit å lyve så da har jeg bare sagt d [emoji23] Jo, og ei barselgruppevenninne. Hun spurte jo rett ut om hvordan planlegging av nummer to gikk. Hun visste vi prøvde [emoji85]

Ikke sagt det til noen ennå. Skal si det til sjefen på mandag. Da er jeg 8+0. Resten får vente litt til;)

Har fortalt sjefen og to kolleger/venninner i tillegg til bestevenninna mi. Har egentlig ikke lyst til å fortelle noen ennå, men må få ganske stor tilrettelegging på jobb pga risiko så ikke noe valg der. Hvis ul på torsdag viser at alt er bra blir jeg nok nødt til å fortelle noen flere på jobb, men de som ikke må vite nå må nok finne seg i å vente et par mnd ennå...(inkl familie)

Jeg er så dårlig på å holde hemligheter. Så har fortalt til foreldre, svigerforeldre, brødrene (slumpet det ut til en så da må andre få vite) og en kompis som jeg og slumpet ut til. Har vell 3-4 kompiser til som bør ha mistanke om noe. Men da har jeg ikke sagt det direkte [emoji6]
Så unngår venner litt nå [emoji23][emoji23][emoji23]

Kun mannen og et par venninner. Har hatt to MA før, og er redd for at det ikke er liv. Venter til jeg skal på tidlig ultralyd i rundt uke 13.

Jeg hadde komplikasjoner de første ukene og måtte operere, så da fikk familien og svigers vite det Pga dette. Ellers har jeg en mor som er tett som en sil, så er nok mange fler enn jeg kan telle, som egentlig vet det. Fikk spørsmål fra en venninne her forleden om det stemte fordi hun hadde hørt det. Håper graviditeten ikke får en slik pang-start neste gang og at vi kan ha det for oss selv til hvertfall uke 8 før noen vet.

Er 6+1 i dag, kun vi to (jeg og mannen) som vet om hemmeligheten :love2 har tenkt å vente lengst mulig før vi forteller det til noen :)

Vi har ikke fortalt det enda. Eller jo til 3 stk. Min bestevennine, søsteren min og svigermor. Jeg kaster opp daglig så er litt vanskelig og skjule for de som ser meg oftest[emoji14]
Er 10+3 i dag.
Hadde første Tul 9+6. Forteller familien og nære venner i uke 12, også skal vi på ny tul 13+6, og der alt bra ut da forteller vi det til resten[emoji4][emoji4]

Back
Topp