Flere som ikke har født?

Sane

Glad i forumet
Føler at jeg er så og si den eneste her inne som ikke har født. Begynner å bli rimelig utålmodig ja:p flere?

Jeg har heller ikke født. Min kalkulerte termin er i dag men fikk den 28 på ultralyd. Er sinnsykt lei og er superklar til å få tuppa ut. Skikkelig slitsom den siste tiden!

Venter fortsatt her også !
Ul termin på mandag og menstermin på tirsdag . Meeeeen håper han kommer i helgen da :P

Jeg venter også:-P Menstermin i morgen og ULtermin 1.2:-P Har av en eller annen grunn hengt meg opp i datoene 28/29, men gikk en uke over og ble satt i gang sist, så jeg innstiller meg på 15.2 for å ikke bli for utålmodig.. Men hver minste ting som kan tolkes som at noe skjer blir jo overtolket:-P

Her venter vi fortsatt, jeg er sinnsykt lei og utålmodig, mens mannen fortsatt har gooood tid (rart med det :p )! :) Vi får håpe på at fullmånen setter oss igang hele gjengen på søndag! :)

Eg er her fortsatt. Hadde termin på tirsdag, håpar å føda i løpet av helga.. Viss ikkje skal eg på overtidskontroll på tirsdag.
Er lei av smerter, men kjem aldri til å bli klar for fødsel trur eg.... Har hatt MASSE maserier, i mange timar om gangen, slik at eg har vore sikker på at no er eg i gang, men hittil har det gitt seg kvar gang. No har eg mista litt trua rett og slett....

Sitter her med trillrund mage jeg også!;) Men jeg er verken lei eller utålmodig da..kanskje den eneste fordelen ved å grue seg fælt til fødselen? Men jeg var hos jordmor i går og er veldig moden og klar med 2cm åpning, så hun røsket litt og sa at hun regnet ikke med å se meg igjen..vi får se! Storebror kom 4 dager på overtid,så jeg forventet vel nesten det samme denne gang!

Jeg er også her fortsatt. Hadde ul-termin den 17. januar. Overtidskontroll i går. Har 2-3 cm åpning og er moden. Blir satt i gang på søndag hvis det ikke skjer noe før det...

Hadde selv menstermin i går også UL termin den 31.01. Har lenge hatt på følelsen at jeg føder den 27. eller 29. så det skal bli spennende å se om magefølelsen stemmer. Syns egentlig ho kunne kommet nå jeg men:p

Jag är kvar, mens- og ul-termin på söndag 27/1. Inga tekken på att det skulle vare på gang. Jag blir gal av å vente!!!

Sitter her jeg også... Termin 31, me. Jordmor klarte å si at hun ikke regnet med jeg kom til timen min den dagen. Er moden og har en del åpning, så kommer riene er det bare for meg å komme meg til føden. Hatt raske fødsler før.

Jeg går også og venter... Har termin 31. januar, så prøver å forbrede meg på februarbaby. Men synes egentlig han kan komme NÅ :-P

jeg sitter også her å venter :) termin i morgen 27, å syns gått han bare kan komme idag :P lykke til med fødsler til alle oss som venter :)

Back
Topp