Flere som ikke har fått time til OUL?

Fiffi-

Betatt av forumet
Sommerfuglene <3
Jeg trenger ikke søke om fødeplass, og er allerede inne i systemene på grunn av ekstra oppfølging tidlig i svangerskapet, så er ikke bekymret for det. Bare veldig utålmodig ;) Har ikke vært på ultralyd siden jeg var 9+2 og er 15+0 nå. Syns jo at innkallelsen burde kommet snart, så tenkte å ringe ned i morgen..

Flere som ikke har fått dato?

Fikk innkalling først i går, etter å ha ringt nedover og etterlyst den. Det er bare å ringe, så får du høre hvorfor du ikke har fått. Til meg sa de at de bare var sent ute med å planlegge januar-ul'ene. ;)

Jeg har heller ikke fått, men tenker det er litt pga julestrida, så stresser ikke med det :)

Jeg har ikke hatt første svangerskapskontroll før idag, er nå 14 uker. Legen sa han skulle sende inn søknad om OUL idag, slik at jeg får den når jeg er ca 18 uker. Så da bør det jo ikke være noe stress. Blir jo om ca 4 uker uansett:)

Har ikke fått noe ennå, har ventet og ventet er 16 + 2 nå .. Kontaktet jordmor som tok kontakt med sykehuset igjen og da vises det at de ikke fant min henvisning igjen. Så nå har jeg ventet ennå 1 uke siden jordmor snakket med de. Tenkte å kontakte jordmor igjen på fredag om ingenting skjer.. Tok aldri så lang tid med innkallelse med hun første.

Så er bare til og kontakte sykehus eller jordmor om du har ventet lenge. Her har jeg ventet i 1 mnd nå.. Like skuffet vær dag jeg går til postakassen :(

Jag har inte fått ännu å kan vara så långt som 17 veckor på väg allerede!!
Ringde idag och fick veta att jag var oppsatt den 2.januar - hon jag pratade med tyckte det var märkligt att jag inte fått inkallelse för jag var som sagt uppsatt på time.

Så, mitt tips: Ring å bekräfta!

Jeg fikk innkalling til OUL og bekreftelse på sykehusplass under 2 uker etter legekontroll i uke 11.

Back
Topp