Flere som ikke har fått svar fra NAV?

Fikk svar fra nav i dag :) mannen fikk også brev med diverse info om foreldrepenger osv :)
 
Lønningskontoret i kommunen fikk varsel om å sende inn inntektsopplysninger 2. Nov. Dette har de enda ikke gjort. Purret på dem for 3. Gang i dag... fatter ikke at d går an å være så treg... skal nav i tillegg ha 6 uker behandlingstid nå så bli det vel en traus februar
Skulle nesten tru du bodde her. Mannen fikk avslag etter permisjonen sin siden kommunen ikke greide å sende inn lønnsopplysningene. Men er en fordel med kommunen og det er at de betaler permisjonen din. Så er de som taper penger og ikke du.
 
Skulle nesten tru du bodde her. Mannen fikk avslag etter permisjonen sin siden kommunen ikke greide å sende inn lønnsopplysningene. Men er en fordel med kommunen og det er at de betaler permisjonen din. Så er de som taper penger og ikke du.


Ja.. de betaler fastlønna.. men som helsearbeider er fastlønna fra 30%stilling, og nav betaler for det jeg reelt har jobbet i gjennomsnitt, altså tilsammen 100%.. så om søknaden ikke blir ok, så får jeg bare 30%lønn på januar :-(
 
Ja.. de betaler fastlønna.. men som helsearbeider er fastlønna fra 30%stilling, og nav betaler for det jeg reelt har jobbet i gjennomsnitt, altså tilsammen 100%.. så om søknaden ikke blir ok, så får jeg bare 30%lønn på januar :-(
Ja det er sant. Jeg fikk mer av nav enn jeg folk av jobben. Jeg jobbet o staten og fikk penger rett fra dem. Morsomt når de regner på forskjellige måter sånn sett. jeg folk godkjent permisjonen når jentungen var 3 mnd og fikk etterbetalt det engangstødnaden var på da+ litt til. Jobben regnet ikke med sykepenger osv. De hadde utbetalt meg feil så jeg fikk 25.000 av nav 22 desember det året. Måtte ut å handle julegaver den 23 desember gitt. Hehe. Men nav er flinke til å holde styr på sånne ting. Jeg viste ikke at jeg manglet sykepenger før de var på kontoen. Måtte ringe nav for å høre hva det var.
 
Back
Topp