Flere som ikke har fått svar fra NAV?

FrøkenElfie

Elsker forumet
Har ikke hørt noe mer fra NAV etter at jeg søkte om foreldrepenger. Flere som ikke har dette avklart ennå?
Er fortsatt to uker til jeg skal begynne permisjon da, så trenger vel ikke å stresse så mye helt ennå :)
 
Har ikke hørt noe mer fra NAV etter at jeg søkte om foreldrepenger. Flere som ikke har dette avklart ennå?
Er fortsatt to uker til jeg skal begynne permisjon da, så trenger vel ikke å stresse så mye helt ennå :)

Enda ikke fått svar jeg heller, søkte for 1,5 siden, men det gikk feil, så måtte søke på nytt for 14dager siden. Venter i spenning!
 
Har ikke hørt noe jeg heller, ca 4 uker til permisjon igjen,men hadde vært greit å vite at alt er i orden ganske snart, litt usikker om 6 uker fra søknadsdato har gått, men får jeg ikke svar om 2 uker, så kommer jeg til å ringe de!
 
Fikk avslag jeg! Lønningskontoret hadde glemt å sende inntektsopplysninger..... irriterende. De ble sendt inn på fredag så da snakker vi nye 6 uker behandlingstid!!! ... håpløst! Ring å hør om de har papirene de trenger. Men man må regne med 6 uker behandlingstid uansett virker det som..
 
Jeg har sendt elektronisk å når det står alt av vedlegg de vil ha er innlevert håper jeg det ikke blir kluss med min. Men jeg får lønn fra arb.giver noen mnd så burde vel gå uansett :)
 
Jeg har enda ikke hørt noe. Vet jobben har sendt inn de papirene de skulle. Håper å høre noe før permisjonen begynner 16.des
 
Jeg har sendt elektronisk å når det står alt av vedlegg de vil ha er innlevert håper jeg det ikke blir kluss med min. Men jeg får lønn fra arb.giver noen mnd så burde vel gå uansett :)

Ikkje ta det for god fisk, for det gjorde eg!! Fekk brev i posten om masse ekstra de ønska, selvom eg hadde lagt inn alt de krevde i den elektroniske søknaden! De e tydligvis mer glad i det de får i papirform :p Men det ordna seg te slutt da :) Får o lønn fra arbeidsgivar. Hadde ringt og dobbelsjekka om de har fått alt de trenge :)
 
Ikkje ta det for god fisk, for det gjorde eg!! Fekk brev i posten om masse ekstra de ønska, selvom eg hadde lagt inn alt de krevde i den elektroniske søknaden! De e tydligvis mer glad i det de får i papirform :p Men det ordna seg te slutt da :) Får o lønn fra arbeidsgivar. Hadde ringt og dobbelsjekka om de har fått alt de trenge :)

Joda men da vil de vil gi beskjed om det er no tilleggs før de avslår?
 
Har ikke hørt noe enda. Begynner perm 31. Desember... men er bare 2 uker siden jeg leverte papirene da så det går vel litt mer tid før de er ferdig... går det seks uker før de er ferdig behandlet er den vel klar i begynnelsen av januar, men får vel uansett ikke noe penger midt i jula?
 
Har ikke hørt noe enda. Begynner perm 31. Desember... men er bare 2 uker siden jeg leverte papirene da så det går vel litt mer tid før de er ferdig... går det seks uker før de er ferdig behandlet er den vel klar i begynnelsen av januar, men får vel uansett ikke noe penger midt i jula?
De har visst flere utbetalingsdatoer i desember, så selv om vi starter perm etter den egentlige utbetalingsdatoen 15, så har de flere datoer for å fange oss opp:)
 
De har visst flere utbetalingsdatoer i desember, så selv om vi starter perm etter den egentlige utbetalingsdatoen 15, så har de flere datoer for å fange oss opp:)

Åja :) vi får se da! Er ingen krise når de kommer, kjæresten får lønn og vi får lån som skal holde til 12. januar så da klarer vi oss!
 
Sendte inn for 14 dager siden, fikk brev for noen dager siden at søknaden var mottatt å skulle få svar innen 2 mnd.. Men håper og tror jeg hører noe før permisjonen starter 28 des :)
 
under to uker igjen og nei ikke hørt noe fra dem!
 
Var inne å sjekka status nå på nettsia hos nav, og der sto det at søknaden var behandlet! Så da regner jeg med mamma (hvor jeg har adresse i folkeregisteret siden jeg er student og ikke har noe fast bosted) får brev til meg i løpet av et par dager med svar :D
 
Fikk brev i posten i dag, og alt var i skjønneste orden :) Til og med datoene jeg hadde regnet på stemte!
 
Back
Topp