Flere som ikke har fått igjen mensen etter fødselen?

En tråd i 'November 2019' startet av smørblomst85, 11 Jan 2021.

Endre kallenavn | Kom i gang/Hjelp
  1. smørblomst85 Flørter med forumet

Nå er mini godt og vel 14 mnd. Men ingen mens er kommet.
    Har ikke gått så lenge uten mensen noen gang.
    Hvor lang tid tok det før kroppen var tilbake i normalt gjenge?

2. Ciconia Flørter med forumet Septemberlykke 2021

Tok ca 9 mnd før jeg fikk mensen tilbake.

3. Marvelina Flørter med forumet

Her kom den tre mnd etter fødsel. Stabil og vanlig helt siden det. Ingenting overrasker meg lenger, over hvor forskjellige kroppene våre er!

4. Mana92 Glad i forumet Septemberlykke 2021 Novemberbarna 19

Tror det tok ca 6 mnd her!

5. smørblomst85 Flørter med forumet

Så usikker på hvor lenge jeg bør tenke det er normalt, og når jeg burde ta kontakt med fastlegen.

6. Sara Trøtt hormonbombe VIP Desemberglede 2015 Januarlykke 2016

Sniker.
    Jeg fødte i desember 15, og satte inn spiral i mai 17, da hadde jeg ikke fått igjen mensen enda. (og har ikke sett noe til den siden heller, men det skyldes nok spiralen)

Etter de to eldste ungene begynte jeg aldri på prevensjon, det tok ca 18 mnd å få igjen mensen for min del.

7. BK92 Flørter med forumet

Sniker
    Fødte helt i slutten av oktober og fikk første blødning nå for noen uker siden. Tror ikke det er unormalt at det tar så lang tid for enkelte, av det jeg har lest om temaet :)

8. Snøblomst Glad i forumet Septemberhjertene 2018 Assistert-jentene Februarlykke 2022❄️

ammer du fortsatt? Jeg fikk igjen min 15 mnd etter fødsel og 2 mnd etter at jeg sluttet å amme helt.

9. smørblomst85 Flørter med forumet

Ja, ammer en god del enda. Men det har jeg gjort med de andre barna mine, og ikke gått så lenge uten noen av gangene. (Er mitt 4.barn det her)

10. :)Solsikke:) Forumet er livet JuniJubel2021 Desemberskattene 2014 Januarlykke 2019

sniker jeg venta lenge og vel på mensen men ammet, så ja naturlig snakket med gyn og fikk beskjed om jeg muligens måtte slutte å amme for å få
    Mens tilbake

11. Kabakaba Gift med forumet Julegavene 2019

Jeg fødte i januar 2020. Fortsatt ikke mensen tilbake her heller, og har også lurt på hva som er normalt og ikke. Det står jo ingen steder. Jeg ammer fortsatt, men etter at lille begynte å spise fulle porsjoner fast føde, så drikker han jo mye mindre melk også. Så trodde jeg ville få mensen tilbake da, men fortsatt ingenting.

12. Bobla Elsker forumet Tilgangsansvarlig Vårspirene 2021 ❤ Juliskattene 2018 ❤

Sniker. Jeg fikk ikke mensen tilbake før jeg kuttet ut nattammingen. Barnet var da 1 år og 10 måneder. Har lest om flere her inne som har opplevd det samme, og det har trolig sammenheng med at det går lang tid mellom ammingene når nattammingen kuttes ut.

13. smørblomst85 Flørter med forumet

Fremdeles ingen mensen, blir spennende å se hvor lang tid det her tar o_O

Del denne siden