Flere som ikke har ømme pupper?

Lene!

Glad i forumet
Mine er ikke ømme i det hele tatt. Ikke noe større heller. Prøver å ikke bekymre meg for sist gang kom ikke puppene før melken kom, ca 2 dager etter fødselen

Ömme her =/

Gått fra 75C til 80C/D .... Stoppet opp å vokse, men så ömme at jeg må sove med en solid bh ...... Sånn var det ikke sist da jeg hadde guttungen i magen, da kom puppene når melka kom, 4 dager etter födsel .. 

Her har dei blitt ømme...

Forrige gong kom puppane etter at melka kom nokon timar etter fødsel! ;P

Ikke vært ømme i det hele tatt, men ammer enda så vet ikke om det er derfor de ikke er sånn denne gangen!

Kun litt ømme brystvorter, ellers merker jeg null forandring. De har heller ikke blitt noe større (noe jeg syns er utrolig kjedelig, hehe).

Ingen ømme pupper her i gården, og heller ikke blitt noe større! Bare brystvortene som er litt ømmere.

de var veldig ømme, men er ikke så ille nå. de har vokst da, og det er store blodårer i begge to så tydelig at det er ting på gang

Akkurat som deg Lene!

Kjenner ikke noe forskjell...

Mine ble veldig tidlig superømme, og vokste ganske bra - fyller ut bh'en for å si det sånn ;-)

De siste to ukene er de heldigvis ikke så følsomme lenger, men de føles tunge, synlige blodårer og får skikkelig kløft med bh på - får nyte det så lenge det varer

Husker sist, etter ammeslutt, da snakker vi vrengte baklommer - hihi...

De var super ømme når jeg fant ut at jeg var gravid. Og da hadde de allerede vokst. Men det gikk over ømheten, men de har forsatt og vokse. Har i fra før, så er ikke så glad for at de vokser så enormt.

nei, ikke noe spesielt, men de strutter igjen da, det er jeg glad for. For de var begynt å bli ganske panne flate før jeg ble gravid igjen nå... og så nuppene blitt mørkere. Herlig!

ømheten svinger fra dag til dag synes jeg

Mine har vokst en del og vortene er større og mørkere, men ømme har de ikke vært. Jeg har bare kjent skarp stikking...

er ikke ømme sånn generelt, men må innrømme at ammingen er relativt vond til tider. Ingen forskjell på str, men det har vel med ammingen å gjøre. Eneste er det at jeg ammer pt kun på venstre pupp (for noen mnd siden bestemte han seg for at høyre var pyton :p) så høyre pupp er veldig tom (og mye mindre enn venstre ;) ) - men den er blitt litt fyldigere, så det skjer noe.

Men har bare merket det fordi jeg har sett og studert og kjent :p Så forskjellen er liiiiten. 

Forrige svangerskap fikk jeg litt større pupper i svangerskapet - og så eksploderte de et par dager etter fødselen.

Back
Topp