Flere som IKKE har ømme pupper?..

skilpadda*

Forelsket i forumet
Alt som en skal bekymre seg over.. kjenner etter på puppene hver dag (ja høres dumt ut),men syns de er så lite ømme..egentlig ingenting. Sist sv.skap stakk og verka det noe veldig i starten..jeg venter liksom på det igjen..men føler de bare er like slappe som vanlig..hehe. vet jo at ikke alle svangerskap er like,men en vil jo alltid sammenligne sine egne iallfall. Så..flere uten ømme pupper? Pliis si ja:)

Første svangerskapet hadde jeg ikke ømme pupper i det hele tatt, men forrige gang, før jeg mista hadde jeg utrolig ømme pupper! Det kjentes ut som de var sprengte av melk
Tror det er veldig forskjellig hvilke symptomer man opplever ja

Samme her :) 

Første graviditet hadde jeg ikke ømme pupper, og spøy som en "gris" i 3 mnd.

Neste graviditet var puppene kjempeømme, jeg var megahormonell - og gråt som en unge hele tiden (fikk påvist MA uke 11).

Denne gangen har jeg bare hatt av og på kvalme, ikke antydning til ømme pupper eller andre ting. Men så er jeg bare 5 +1 i dag da ;)

Jeg har ikke det, men kan ha noe med at jeg sluttet å amme for kun en mnd siden? Mener å huske at de var ømme sist. Har forøvrig ingen andre symptomer heller... På denne tiden med storebror lå jeg halvveis i koma :S Hadde også en ENORM matlyst. Har ikke merket noe tid det heller.

Ingen ømme pupper her i gården, hadde ikke det sist heller ;)

Hehe, godt å høre jeg ikke er helt alene om det...takk!:)

Mine er heller ikke noe særlig ømme, men brystvortene er direkte vonde..
Kjennes forøvrig ut som noe bygger seg opp inni der nå, så jeg forventer vel egentlig ømme pupper etterhvert.
Sist svangerskap ble de ømme før IKM og forverret seg ukene som kom..

De er ømme en gang i blant bare 

Jeg har heller ikke ømme pupper. Har hatt det en dag dette svangerskapet hvor jeg virkelig har kjent at de var ømme, men bortsett fra det har de vært som normalt :)

Back
Topp