Flere som ikke føler seg gravid?

Glapia18

Betatt av forumet
Er i uke 39 og hr aldri vært så lenge gravid. Men nå føles det som fødsel aldri skal skje fordi jeg har null tegn. Ikke en kynner en gang. Ingen mens smerter, ingen kynner, ikke nedpress... sover som en Gud og merker ikke at jg er gravid bortsett fra når jeg skal barbere meg.... skjønner ingenting !! Flere??

De fleste plager er plutselig litt borte ja. Merker jo at jeg er tyngre, men ikke noe spesielt utenom det. Termin om 4 dager, og sånn egentlig ingen tegn ;-) regner med det blir max overtid og igangsettelse rundt 17. mai! Hvertfall bedre med den innstillingen enn å gå i kjelleren fordi det ikke skjer noe før :-)

Jeg er også i uke 39, og føler meg egentlig veldig gravid, men det er ingen tegn til at jeg snart er ferdig med graviditeten. Vonde kynnere, menssmerter, nedpress og alt av sånne tegn forsvant for en uke siden. Magen er tung og bekkenet verker, men det tyder jo ikke på noen forestående fødsel. Jeg sover også plutselig veldig godt nå. Det er første gang for meg, og jeg klarer absolutt ikke å forestille meg at babyen skal komme ut :p

Jeg er også i uke 39, og føler meg egentlig veldig gravid, men det er ingen tegn til at jeg snart er ferdig med graviditeten. Vonde kynnere, menssmerter, nedpress og alt av sånne tegn forsvant for en uke siden. Magen er tung og bekkenet verker, men det tyder jo ikke på noen forestående fødsel. Jeg sover også plutselig veldig godt nå. Det er første gang for meg, og jeg klarer absolutt ikke å forestille meg at babyen skal komme ut :p

Jeg hadde det helt likt, masse fødesymptomer i uke 39, så forsvant de helt, sov kjempegodt og var plutselig i bedre form enn jeg hadde vært hele graviditeten.. Innstilte meg på igangsetting i uke 42, men så kom lille jenta i full fart 1 uke over termin [emoji173]️

Slik har jeg det også. Plutselig er alle de voldsomme kynnerne borte, er ikke lenger sabla trøtt, ikkenoe utflod, kvalmen er vekk, ikkeno halsbrann, sover godt ja. Litt for godt :3 Babyen ligger så trangt at hun bare vrir på seg, så ikkenoen sparking... Magen min er så liten at folk nesten ikke tror på at babyen kommer hvert øyeblikk.
Alt er liksom så stille. Jeg hadde så mange symptomer for en uke siden at jeg trodde seriøst at jeg skulle føde før tiden, men nå er jeg litt mer usikker.
Jeg syntes alle tre svangerskapene har vært så forskjellig at jeg liksom ikke helt vet hva jeg skal sammenlikne dette med heller. Sønnen min var i gangsatt, og jenta mi kom plutselig 10 dager før tiden, men jeg fremdeles kranglet med sykehuset om at de ikke ville ta meg inn påvekstestimering :p

Back
Topp