Flere som ikke får sove...?

Fjasemor

Blir kjent med forumet
Så ligger jeg her igjen da kl 04.00 og ikke får sove. Skjønner ikke hvorfor for jeg var helt utslitt tidligere i kveld, og jeg kjenner at jeg er trøtt. Men kroppen roer seg liksom ikke.

Flere som sliter med det samme?

Noe kan nok skyldes at jeg har snudd døgnet litt etter at jeg startet permisjon. Men i dag var jeg våken i 10-11 tiden, og det er ikke sååå sent.

Ja samme her... Nettene er lange og søvnløse... så sovner jeg gjerne på morgenkvisten...

Er ikke oppe så lenge som dere og har faste tider å stå opp på også (07) men får alikevell ikke sove for tiden. Kanskje det er en gravid greie.. :(

Jeg får sove til en viss grad, men sover ikke godt! Våkner mye for å tisse, snu meg, tar dyne av og på siden jeg blir varm og kald om hverandre :grumpy: Legger meg fortsatt rundt 23:00 og våkner som regel og er sulten rundt 07-08 og da klare jeg ikke sove lengre. Blir ofte en powernap på morgen/formiddag :angelic:

Jaaaa! Utrolig frustrerende! Trøtt som en dupp, sover kanskje som en stein en times tid eller noe på sofaen også før jeg legger meg på ordentlig. Og så –i seng og ingen ro til å sove. Mest irriterende når jeg går rett i seng og ikke får sove. Er oppe mellom to og fem ganger om natten for å tisse, ca halvparten av gangene er det uproblematisk å sovne igjen.

Samme her! Våken ca 3-4 ganger om natta for å gå på do, sliter vanligvis med å få sove igjen rundt dobesøket klokken 02 og 05 :sleep011 så har starta den siste tiden å ta meg en blund midt på dagen. Blitt ekstra trøtt den siste uken, så har blitt helt nødvendig med en powernap om dagen :happy:

Er også oppe på natten for wc runde. Like spennende hver natt om jeg får sove igjen. Ligger sjelden lenge hvis jeg ikke får sove. Står heller opp. Men da blir det litt soving når jeg blir trøtt igjen:sleep002

Sliter med søvnen, og har gjort det lenge. Våkner om natten pga vondt bekken og halsbrann, og får nesten ikke puste før jeg står opp. Så er jeg stort sett oppe et par eller flere timer før jeg klarer å sovne igjen. Sover ofte litt på formiddagen, men våkner også da av halsbrann og vondt bekken. Gleder meg til å få kroppen min tilbake igjen, selv om jeg vet at jeg trolig ikke får sovet så veldig mye mer med det første. :p

Kan ikke huske sist jeg sov natta igjennom. Tror det var før jeg ble gravid :cool:

Back
Topp