Flere som ikke er særlig kvalme i uke 6?

Lillemy0894

Forelsket i forumet
MayDay2021
Var småkvalm i uke 5, men den er blrtimot forsvunnet. Jeg har kjempe ømme pupper og trøtt, kan stå å sove. Men den kvalmen som forsvant bekymrer meg litt.. noen erfaringer?

Var småkvalm i uke 5, men den er blrtimot forsvunnet. Jeg har kjempe ømme pupper og trøtt, kan stå å sove. Men den kvalmen som forsvant bekymrer meg litt.. noen erfaringer?
Jeg var ikke kvalm før mot slutten av uke 6...

Har ikke vært kvalm en eneste dag, hverken i dette svangerskapet eller i de to andre.

Så artig at du er en dag foran! :Heartred Fikk snakka med gyn på klinikken i dag og han sier at det kan være like normalt som å være kvalm :Heartred
Så bra å høre! Jeg synes jo det er ekstremt stressende å ikke ha symptomer, men prøver samtidig å nyte det. Veldig opp og ned, men jeg må nok se litt mage før det blir virkelig :D

Jeg er kvalm, men ikke trøtt og blir stressa av det, forrige svangerskap var jeg bare trøtt og kvalmen kom ikke før etter uke 8. Tror det er stor variasjon fra kvinne til kvinne og svangerskap til svangerskap, mye som er normalt :Heartpink

Var ekstremt kvalm 6+1. No er eg 7+3 og nesten ikkje kvalm. Må berre hugse å ta det med ro på morgonen og prøve ete jamnt utover dagen.

Er ikke kvalm og har ikke vært der enda heller. 5+2 i dag, så er forberedt på at det kan komme, men i følge min mor var hun heller ikke kvalm i noen av svangerskapene så håper det stemmer for meg også

Er kvalm denne gangen, men i sist svangerskap var jeg ikke kvalm mer enn en dag (og da kjente jeg skikkelig etter). Det ble en frisk unge :)

Back
Topp