Flere som ikke er kvalme?

Sane

Glad i forumet
Nå er jeg 6+5 og har fortsatt ikke kjent et snev av kvalme. Var på UL forige onsdag grunnet blødning men alt stod bra til inni der:) Jeg går jo nesten å venter på at det skal bryte ut et kvalmehelvette hehe.. Veit dette er et luksusproblem, men syns aldri jeg hører om de som ikke er kvalme. Så, er det flere av oss?
I gjengjel har jeg så suuuuper ømme bryster, utrolig ubehagelig å gå i trapper, sove på siden, dusje....ja alt!

har det akkurat som deg, skikkelig ømme bryster men ingen kvalme i sikte. og jeg er 7 uker i dag.
jeg begynte med kvalmen og oppkast i uke 8 med første gutten og med andre gutten så var jeg faktisk kvalm en gang og kastet opp en gang i hele svangerskapet.

ikke at jeg klage på at kvalmen har holdt seg borte, men vil jo føle meg gravid noe jeg ikke gjør i det hele tatt nesten.
hadde det ikke vært for at jeg er super hormonell, så skulle man ikke trodd at jeg er gravid.

Var litt små uggen uke 5-6 er i uke 10 nå å er frisk som en fisk:) føler meg ikke gravid uten om den magen som strutter litt :P Er deilig å få sleppe den kvalmen ,forrige gang var jeg kvalm å hadde oppkast 24/7 i 4 mnd. så denne gangen er d helt motsatt å kjempe deilig :) nyter hver eneste dag =)

Er heller ikke kvalm. Har ingen symptomer bortsett fra sterke smerter i underlivet. Er omtrent like langt som deg.

Jeg var ikke kvalm jeg heller. Litt småuggen noen ganger kanskje. Men kvalmen har kommet snikende på meg de siste dagen. Jeg kan ikke forstå at jeg faktisk hadde lyst på denne kvalmen.. Urkh..

Æ e itj kvalm æ eiller,har aldri vorre kvalm i mine svangerskap :)

var ikke kvalm me nr 1 å heller ikke med nr 2 nå ;)

Godt å høre at det er flere som er så heldige å slippe unna kvalmen da:)

Er ikke kvalm og er 8+5 idag. Hadde veldig ømme pupper i uke 5-7 ca, men det har gitt seg litt. nå klarer jeg å ligge på magen, men det gjør vondt å løpe, danse og hoppe og sånn:)

jeg er ikke spesielt kvalm. kan kjenne på litt uggenhet/kvalme om det er lenge siden jeg har spist, men ellers går det overraskende bra.

har tre svangerskap bak meg med varierende kvalme, så hadde sett for meg mer denne gangen også ;)

Ikke ennå... Men jeg er redd. Hadde en alvorlig Hyperemesis sist... Det har jeg ikke lyst å måtte oppleve igjen. Så jeg er glad for hver kvalmefrie dag som jeg har! Selv om jeg også bekymrer meg for om mini i magen lever og sånt da... Har såre pupper, er trøtt og har hodepine... Tisser litt oftere. Kan ikke klage over det...

Back
Topp