Flere som ikke er kvalme??

Maggi81

Andre møte med forumet
Går og venter og venter på at kvalmen skal komme, men nei.. Blir jo nesten bekymret, hehe.. Flere? Sist jeg var gravid kastet jeg opp hver dag i 4 mnd fra uke 5..

Jeg er ikke spesielt kvalm, er ikke alle som blir det, så det er nok helt normalt :)

Er ikke kvalm. Var ikke plaget med kvalme sist svangerskap, annet enn at jeg fikk morgenkvalme i uke 37emoticon

man må jo ikke bli kvalm for å være gravid da håper dere slipper unna kvalmen dere som ikke har fått den allerede 

å neeeei, skulle aldri skrevet det, for gjett hvem som våknet skikkelig kvalm i dag??? emoticon

Jeg er pr i dag ikke kvalm *bank i bordet*
Jeg var skikkelig dårlig det første svangerskapet, men ikke det andre.

Jeg er foreløpig bare veldig uggen og trøtt emoticon

Jeg er ikke kvalm :) enda... *bank i bordet*

Men har ikke vært spessielt kvalm mine forige svangerskap heller.. Bare litt morgenkvalm i begynnelsa av svangerskapet med jenta vår. Og ble kvalm og bilsyk i bilen.

Bare litt trett, HOVNE bryst, tisser heletiden, små stikk eller små smerter i magen (livmoren som strekker seg sikkert) som symptomer her..

Jeg snakket visst litt fortidlig :(
Er heldigvis ikke så kvalm at jeg spyr da.. Det har jeg ikke vært i tidligere svangerskap heller.. Men kvalmen blir 10 ganger værre når jeg kjører bil, buss eller tog :(

Jeg har absolutt INGEN symptomer i det hele tatt. Av og til tror jeg nesten ikke at jeg er gravid engang ;)

Jeg var ikke kvalm sist, og er ikke spesielt kvalm nå heller. Det er bare innimellom når det er lenge siden jeg har spist, eller jeg har spist litt mye til et måltid at jeg blir litt småkvalm... Men aldri så ille at jeg brekker meg...

*Bank i bordet!*

Kan føle meg litt uggen, men er ikke kvalm. Veldig fin form egentlig :) Var ikke noe særlig kvalm sist heller.

Jeg er ikke kvalm, og var det heller ikke sist så satser på å slippe denne gangen og :)

Mammaen til Linde skrev:
Jeg har absolutt INGEN symptomer i det hele tatt. Av og til tror jeg nesten ikke at jeg er gravid engang ;)

Dette gjelder meg også, akkurat som sist enda jeg gikk med tvillinger.

Ikke kvalm, ikke ømme pupper, ingen symptomer....
Akkurat som sist! Syns det er herlig

Jeg er heller ikke kvalm. Ikke uggen en gang. Og jeg er kjempefornøyd med det! *bankibordet* Satser på at dette blir en fin graviditet :D

Back
Topp