Flere som ikke er forstoppet?

Bebeh90

Flørter med forumet
Heisann.
Jeg satt her og funderte på dette med forstoppelse.. Jeg er idag 15+3, men har ikke hatt en eneste dag med forstoppelse
Er det flere her?

Jepp! Ikke en dag med forstoppelse her, snarere tvert i mot, slet med løs mage i starten!

Jeg sleit kun med treg mage pga jern i gravidvitaminene jeg tok første mnd. Når jeg bare slutta med de ordna magen seg og. Sleit ikke sist svangerskap heller. Veldig greit :p

Jeg hadde en kort runde med forstoppelse, men ellers har alt vært som normalt :) Jeg tar løs mage over forstoppelse hvilken dag som helst, så klager absolutt ikke :D

Har haft 1-2 dager, skjer når jeg ikke beveger meg nok :hilarious:

Men hvis jeg er stresset (før svangerskapet også), da går det ofte ut over magen min, og bliver forstoppet :hungover:
Men prøver spise nok fibre + varrieret og sunt, da er det mye bedre - ofte kansjke bare 1 dag :happy:

Huff, ikke forstoppet men veldig plaget med magen. :wideyed:
Har en del allergier og slitt med magen hele livet, men da jeg fikk diagnoser har magen vært stabil på allergidiett.
Nå er d akkurat som om jeg er tilbake til den magen jeg hadde før - diaré, forstoppet, oppblåst eller kvalm om hverandre :sour: Ekstreme mengder med luft - hele tiden.
Skjønner ikke hvordan jeg klarte å leve med dette i over 20 år - veldig gla for at den forhåpentligvis normaliserer seg når babyen er kommet....

Jeg slet mer med løs mage hele første trimester og i begynnelsen av andre trimester. Har tatt litt multivitamin med jern i det siste fordi jeg ble jo helt ødelagt av løs mage, så da fikk jeg litt mer kontroll og har vært forstoppet et par dager bare. Merker magen er i mer ulage nå enn før jeg ble gravid, men slitt lite med fortoppelse heldig vis ☺️

Back
Topp