Flere som ikke brukte stemmeretten sin igår?

x1x*mammantilprinsene*

Forumet er livet
Jeg skal ærlig innrømme at jeg gjorde ikke..av den enkle grunn for at jeg viste ikke hvem jeg sku stemme på..For jeg har ikke følgt med..harbare fuglt reglene som har vært de siste 4 årene..

Jeg skal ikke klage, jeg holder meg nøytral..eneste jeg ikke liker er at kontantstøtta skal vekk etterhvert...

Får vente 4 år til, så får vi se hvem som kommer til makten da;)

Kunne stemt blankt...[;)]

ORIGINAL: [Frk.K]

gikk det an?

Stemte heller ikke nei.. Ja, kunne stemt blankt, men d gjorde æ da ikke.. [8D]

Har absolutt ikke fulgt med på valgkampen i år..

ORIGINAL: *mammantilprinsene*

ORIGINAL: [Frk.K]

gikk det an?

Heheh det går alltid an[;)]

Du kunne stemt blankt eller bare funnet et parti som vil beholde kontantstøtten, det er ikke så vanskelig.

Jeg er av den formening at det ikke burde vert bare stemmerett, men stemmePLIKT

ORIGINAL: UnniSA

Jeg stemte ikke fordi jeg må dra kjempe langt for å stemme fordi jeg akkurat har flytta..

kunne forhåndsstemt da vettu [8D]

folk er så grusomt opptatt av at man MÅÅÅÅ stemme.. på død og liv! Hvis en ikke har stemt så...."hææ.... stemte du ikke????du må da stemme......"

ORIGINAL: trampe80

Du kunne stemt blankt eller bare funnet et parti som vil beholde kontantstøtten, det er ikke så vanskelig.

synes det er verre med de som ikke har peiling i det hele tatt, men som stemmer ett parti fordi mamma&pappa stemmer det partiet [8|]

ORIGINAL: trampe80

Enig. Synns alle bør sette seg litt inn i politikken og hva som skjer i dette landet. Trenger ikke vite ALT om dem, men ivertfall de sterkeste sakene til de forskjellige partiene.

Det at ikke alle i Norge stemmer, tyder på at vi har det for godt!!
I andre land står folk i timesvis i køer for å få brukt sin stemmerett!!

jau, gidder ikke.

Jeg stemte, men hadde ikke satt himmel og jord i bevegelse for å få det til altså!!! Ikke alle interesserer seg for politikk, og selvfølgelig er det greit å drite i hele greia! Men håper på stemming via internett neste gang! Så slipper man å reise avgårde og stå i kø og sånn...

Back
Topp