Flere som ikke blir bitt av mygg?

Bkno0620372

Andre møte med forumet
i sommer har jeg ikke fått et eneste myggbitt , knott eller lignende, ingenting! Mens i fjord var jeg helt oppspist , liker de ikke gravide meg eller innbilning?
 
Eg og har fått liten bitt i forhold til dei rundt meg! Kleggen har ikkje ensa meg [emoji16] veldig fornøgd med det [emoji23]
 
Jeg og! Vanligvis er det meg de spiser opp, mens samboeren slipper unna.. så må si jeg liker litt at det nå er hans tur til å klø seg i hjel :wtf:
 
Når har det nesten ikke vært mygg her til nå, så ingen myggstikk enda
 
Gøy det ikke bare er meg! Her blir samboer spist opp når vi sover med vinduet åpent , helst klegg! Men jeg har ikke merket de er her engang
 
Nå er ikke jeg gravid da, men myggen liker ikke meg heller. Jeg kjenner jo at jeg blir stukket noen ganger, men myggestikkene klør ikke. Dattra mi derimot reagerer voldsomt på myggestikk og får store røde hevelser
 
Dette gjelder tydeligvis ikke meg. Har ett fint stikk midt i pannen, samt på nakken :shifty:
 
Er candt til at mannen blir spist opp og jeg får gå i fred, og sånn er det i år også! :D han er dog også mindre bitt i år enn ellers
 
Myggen elsker meg fortsatt :D I går fikk jeg 3 stikk på brystvortene - det har aldri skjedd før..! Veldig ubehagelig når de er ømme og klør samtidig :D
 
Sniker fra desember.

Jeg har ikke fått et eneste stikk i år og det kryr av mygg her. Mannen har fått maange.

Kanskje de ikke liker gravide?
 
Back
Topp