Flere som hater ALEXANDRA?

OdaM

Elsker forumet
Tv 3 - Dr. Phil - nå!

Jeg kan ikke få sagt hvor lei jeg er av henne. Hun skjønner det ALDRI! Bare føder unger en etter en og setter de hos foreldrene. Den siste gutten hun fikk ble født med abstinenser. Den ble født som narkoman!

I starten ønsket jeg henne alt det beste, men så ser jeg hvor IDIOT hun faktisk er.

Jeg håper hun blir fjernet fra alt og alle, og at barna kan vokse trygt opp og hun ikke føder flere som får lide for det.
ÅH! Unnskyld meg..[:@]

Nei, jeg hater virkelig ikke noen. Jeg syns synd på henne, og hun trenger noen som kan passe på henne 24/7. Men nei, å hate er et veldig sterkt uttrykk!

Hvor mange barn har hun nå egentlig?

Hun burde bli sterilisert.. Fatter ikke at det er mulig å være så borte som hun er..

ORIGINAL: silros

Nei, hater ikke henne.
Hater TV3 for at de sender de episodene i reprise millioner av ganger[:'(][:@]

Uff, nei! Jeg MÅ si jeg hater henne. FAktisk[&o]

Nei, hater ikke henne.

Enig den!!! er så lei. Men dette er en ny episode tror jeg, den siste.

Jeg syns mer synd på ho. Og siden dr.Phil liksom skal ha hjulpet henne siden ho var 15(?) år så har han vel ikke akkurat gjort en glimrende jobb. Ikke at det er hans skykld. Men var jeg han så hadde jeg gitt opp..

ORIGINAL: Ida82

Jeg syns mer synd på ho. Og siden dr.Phil liksom skal ha hjulpet henne siden ho var 15(?) år så har han vel ikke akkurat gjort en glimrende jobb. Ikke at det er hans skykld. Men var jeg han så hadde jeg gitt opp..

Men du må forstå at noen mennesker ikke KAN bli friske. Dr. Phil har faen meg gjort en jobb, han har stått på for henne i flere år. Det hun gjør er å lukke øynene, ørene og bare gå for det hun VIL. Han kan ikke bestemme hva hun skal gjøre, det er der problemet ligger. Tror han hadde fikset det dersom han kunne bestemt klart hva hun skulle gjøre. Hun kan bare reise hjem etter å ha snakket med dr. phil, og legge alt hun har hørt i søpla.
Klart hun ikke VIL ha omsorgsretten for barna. Hun vil at foreldrene skal det, slik at hun kan komme og gå og gjøre hva hun vil.

Jeg er lei av å synes synd på henne. For det er ikke det lenger. Etter SÅ mange sjanser. Nei, æsj!![:'(]

Hvor mange unger har hun da???

ORIGINAL: NkariOgSnuppa

En gutt på 7, en jente på 3 og en gutt på 5 mnd. :)

ORIGINAL: Qü$×

er det den siste som ble født med abstinenser?? hun burde nok bli sterilisert ja...

ORIGINAL: Qü$×

er det den siste som ble født med abstinenser?? hun burde nok bli sterilisert ja...

Han siste ble født med abstinenser ja[&o]

Nei, hater ikke henne.

Kan ikke fordra mora jeg da.. Eller noen av de for så vidt.. Skjønner ikke hvorfor de driver å lager episode på episode på de folka der..

ORIGINAL: Almyrida81

Kan ikke fordra mora jeg da.. Eller noen av de for så vidt.. Skjønner ikke hvorfor de driver å lager episode på episode på de folka der..

Moren?? Det er jo hun som er selveste redningen for barna da. Så barna kan holde sammen og ikke bli plassert i usikre fosterhjem.
Moren står da på hun!

JEG begriper ikke hvordan folk kan hate folk de kun kjenner fra tv............ DET provoserer meg mye mer enn mennesker som tar mange feile valg i livet sitt......

ORIGINAL: Almyrida81

Fordi når mennesker fra et annet land sitter inne på et forum å snakker om dem, så er det ingen tvil om at det er bra tv, når du tenker på seertallene[;)]

åå nei akurat når jeg er på jobb så sender de den jeg vil se.. hahahah
hva snakker de om..?? blir så irritert på hu ass

Back
Topp