Flere som har..

LilleBall

Forumet er livet
funnet sin bestevenn i eksen?

Jeg og BF uten tvil bestevenner!! Han kan jeg snakke med og alt fra mensen til mannfolk og han gjør nett det samre [:)] Ingen av oss blir sjalu vis den andre begeynner og fortalle om en evt date, var faktisk med og fant nye sko og klær til han sist han skulle på date [:D]

Kanskje litt rart at vi ikke er sammen da, men vi merker jo at vis vi har vart sammen en uke i strekk trenger vi en god pause fra hverandre så vi passer som venner og ikke kjærester [:)]

Jeg er bare litt redd for hva fremtidlige menn vil si om dette forholdet.. Men den tid den sorg..

så flott at dere kan ha det sånn! [:D] heldige dere!

Nei...da tror jeg sambo hadde tiltet[:D]

tenker helst på de som har barn med eksen da.. [:D]

Forventer jo ikke at vi skal treffes hver dag etter en/ei ny er kommet i bildet, men ingen kan faktisk nekte meg og være sammen med den jeg ser på som min beste venn. Da klikker JEG [8D]

Så flott at dere har et sånt forhold!!!!

Jeg møtte en gutt da jeg var 13-14 år, og vi var sammen i 2 omganger på hver 3-4 mnd eller noe sånt, men funket aldri.. I dag er han min aller beste venn, og han vet ALT om meg.... [:)][:)]

ORIGINAL: ~Ritamor~

tenker helst på de som har barn med eksen da.. [:D]

Forventer jo ikke at vi skal treffes hver dag etter en/ei ny er kommet i bildet, men ingen kan faktisk nekte meg og være sammen med den jeg ser på som min beste venn. Da klikker JEG [8D]

Ja, hvorfor skulle du ikke få lov til det liksom? Får noen av dere en sjalu kjæreste er jo det KJÆRESTENS problem, og det må han/hun finne ut av. :b Jeg skjønner ikke helt dette med sjalusi, jeg.

ORIGINAL: 3xS

så flott at dere kan ha det sånn! [:D] heldige dere!

Back
Topp