Flere som har

Emiliemor

Gift med forumet
Influensalignende følelse? Er bare 5+1 i dag. Men fra 12 og utover har jeg vært skikkelig kald og vondt i kroppen. Er ikke så lenge siden jeg var syk og har ikke noen andre forskjølelssymptomer. Så er det et symptom kanskje?
 
Er jo kald, fryser lett, føler meg utmattet... Men tenker at det meste av energien i kroppen går til å lage lille mini ;)
 
Samme her. Har vært iskald og frossen, trøtt svimmel og uvel. Kjenner energien på jobb er borte...legger meg med engang jeg kommer hjem....
 
Fryser og svetter om hverandre.. Men pga jeg har tatt influensa vaksinen så slipper jeg unna den så antar det da bare er graviditeten :)
 
Og har svimmelhets anfall innimellom.. skikkelig ubehagelig men overlevbart :p
 
Ja jeg også får svimmelhetsanfall innemellom. Jeg jobber i hele helgen så er spent på hvordan det skal gå. Dagene pleier å være litt opp og ned, men merker jeg er mye dårligere nå enn jeg jeg har vært hittel. Heldigvis er legen min grei og sier jeg bare skal ringe hvis jeg trenger sykemeld. Men jeg håper jeg holder ut hvertfall i helgen og mandagen.
 
Ja, jeg hadde deg sånn, spesielt første graviditet. Det var noe av det verste. Føltes ut som jeg hadde omgangssyke og influe
 
Influensalignende følelse? Er bare 5+1 i dag. Men fra 12 og utover har jeg vært skikkelig kald og vondt i kroppen. Er ikke så lenge siden jeg var syk og har ikke noen andre forskjølelssymptomer. Så er det et symptom kanskje?
Jeg har mye av det samme! Er også 5+1 i dag. Fryser skikkelig, og har litt tett nese på morran. Og vondt om rundt i mage og rygg! :)
 
Fikk influensatull rett etter unnfangelsen til mini og jaggu ble jeg ikke sengeliggende uken etter denne spiren ble laget også, så tror jaggu det kan være noe.
 
Back
Topp