Flere som har

Snart5

Gift med forumet
Julibarna2014
grinete unger for tiden?

er det en fasetid? er det trass? gjør vi noe galt?

fra vi henter i bhg til hun legger seg så er det sutring, grining, krangling, vil ha sjokolade men får ikke og blir hysterisk osv..
i garderoben i bhg er det baaaaare tull foriden.. bruker som oftest 15-30 minutt på å kle på henne [&o]

hun virker veldig trøtt fortiden... bruker jo lang tid på å legge seg veldig ofte og våkner mye om natten fortiden og skal sove med oss... så jeg tror kanskje det er i sammenheng med det da..

Jepp.. Ganske ofte faktisk. Men jeg tror det er mye alder, språk og ønsket om å bestemme over seg selv.
Det blir sikkert bedre etterhvert :-)

Ikke nå, egentlig, men for en måned/to tilbake.
Sutra og furta for den minste ting!

Her er vi inne i en GOD periode! Men vi har hatt det slik ganske lenge, så det er deilig med en blid og fornøyd gutt [:)]

Det kan godt være det at hun våkner mye om natten, viktig med sammenhengende søvn vettu [;)] Er det det at dere sover på samme rom som er problemet eller?

Btw, hva ble det til? Ble det større leilighet eller?

Dunn: ja jeg tror hun er blitt vandt med at vi er rett vedsiden av nå, det begynte etter vi flyttet inn hit.. og hun skal opp i sengen vår hver natt..
vi blir nok værendes her.. jeg skjønner jo sambo også, har en avtale med søsteren og at ikke ork til å drive å flyte så mange ganger.. så jeg får bare prøve å være positiv.. selv om det ikke er så lett fortiden.. kjenner jeg er kjempe sliten om dagen og det går utover han desverre...

kanskje det er det emma merker også, at ikke jeg er der for henne som jeg burde være.. [&o]
pluss at vi skal prøve å kutte ut all den tv'tittingen etter bhg å heller finne på ting så hun er trøtt nok når hun skal sove og kanskje hun da kommer inni mønsteret sitt igjen..

Sara gråter hele dagen om hun ikkje får det som hun vill,eller om eg ikkjer tar henne med der eg skal i huset..
Blir rett og slett sprø til tider,men det er sikkert som di sier at det hører med alderen,der di vill klare og bestemme selv men får di ikkje helt til

Kanskje hun merker at du er sliten også? Disse små tar opp alle slags mulige signaler vettu, og dette er hennes måte å reagere på. Dere kan ikke prøve at dere sover i stuen og hun på sitt rom da? Det ser litt rart ut med senga i stua, men det er bedre at alle får sove. (Hvis plass selvfølgelig.)

Vi har en periode med trass ved legging her i huset også nå. Hun kan hyle leeeenge, men vi prøver å holde oss hard og ikke gi etter. Håper det blir bedre snart!

Er nok ikke siste gang vi får oppleve trass, knottet! [;)]

Joda vi hr det sånn her og, trassen og viljen har satt inn for fullt. Hun vil ikke og alt er neeeeiiii!!!![:D] HUn egler me broren sin hele tiden, klyper og klasker til han rett som det er[&:] Her er det hun som vinner kampene ja, Felix er en helt annen type. Men tro meg vi har vært gjennom mye trass med han og men det har gått seg veldig til det siste halvåret. Så når de er rundt 4-5 år så kan jeg love dere at det roer seg[8D][:D]

ORIGINAL: Dunn

Kanskje hun merker at du er sliten også? Disse små tar opp alle slags mulige signaler vettu, og dette er hennes måte å reagere på. Dere kan ikke prøve at dere sover i stuen og hun på sitt rom da? Det ser litt rart ut med senga i stua, men det er bedre at alle får sove. (Hvis plass selvfølgelig.)

jo planen er over nyttår hvis det ikke blir noe bedre at vi kjøper en sovesofa somvi skal ha på det ene rommet i nye huset uansett og bruker den til å sove på istuen... blir litt rart sikkert, men heldigvis bare fornoen mnd...

Litt opp og ned [8D] men trur bare hun er slik pga hun er sliten etter lange dager i bhg og liten tid sammen med mamma'n sin... <3

Mine er en diger solstråle så lenge han får vilja si. Ellers er det mye trass og sinna gutt her også når alt ikke går hans vei.
Satser på at det blir litt bedre når han får mer språk.

ORIGINAL: Knottet2

jo planen er over nyttår hvis det ikke blir noe bedre at vi kjøper en sovesofa somvi skal ha på det ene rommet i nye huset uansett og bruker den til å sove på istuen... blir litt rart sikkert, men heldigvis bare fornoen mnd...

Jeg ville bare gjort det jeg [;)] Så fort som f***! Dere alle trenger søvn! [:)]

Lykke til!

ORIGINAL: Knottet2

Jeg ville bare gjort det jeg [;)] Så fort som f***! Dere alle trenger søvn! [:)]

Lykke til!

hadde det bare vært så enkelt... sambo er så positiv og mener vi skal vente og se det ann.. "det går seg til"
han kan være rimelig sta noen ganger.. hadde jeg vært istand til å ommøblere selv, så hadde jeg gjort det ikveld [:D]

full kaos her når vi henter i barnehagen ...noen ganger opp til 4 som griner for hver sin vilje , nekter å ta på klær,skal ha med venner hjem eller motsatt,noen har att noe osv ....

det går jo forskjelligt for hver dag men plutselig så har vi hatt så sinnsykt med grining og det terer på hode mitt [:o]til tider sprikker jeg vell kjapt ,nok blir nok

Back
Topp