Flere som har vondt?

Tinan

Glad i forumet
Er det flere av dere som har veldig strekkninger? at det gjør KJEMPE Vondt, Jeg har selv hørt at det er vanelig, men ikke at det gjør sååå vondt, spent på å høre om fler av dere har det?

Heihei...

Tja, har hatt noen tak alt ja...[&:]

Disse stikkingene/strekkene kan kjennes ut som lyskestrekk eller en kraftig menssmerte..

Kan bli veldig ubehagelig og vondt...[:'(]

Ja, det er som mens smerter, Fytti katta. Blir jo litt nervøs også. Men er jo sånn det skal være.

ORIGINAL: *MaCa*

Heihei...

Tja, har hatt noen tak alt ja...[&:]

Disse stikkingene/strekkene kan kjennes ut som lyskestrekk eller en kraftig menssmerte..

Kan bli veldig ubehagelig og vondt...[:'(]

Jeg har også skikkelige sterke mensenmurringer i korsryggen og stikkinger av og til foran. Blør ikke, og er ingenting som tyder på at jeg skal det heller - sååå jeg er fornøyd[:D]

Har skjønt at det er ganske vanlig å kjenne det slik i begynnelsen[:)]

Ja, jeg kjenner ikke noe i korsryggen, Bare veldig sterke mens murringer og stikkinger, er litt spent på hvor lenge dem varer, For man blir jo litt bekymret når det er så inntenst, men ingen tegn til blødning, å graviditets symptomene kommer stormene på. Så alt er nok bra.. [:)]

Høres jo veldig lovende ut da Tinan...

Selv får jeg også takk, som sagt, så skvetter litt innimellom...[8D]

Hei

jeg har de samme stikningene - det føles nesten som om noe kommer i klem. Au!!

Husker jeg hadde det sist gang også, men ikke fullt så tidlig.
Kjenner jeg gleder meg til lengre ut i svangerskapet, når det blir mer å følge med på[:)]

Så godt det ikke bare er meg som har det sååå inntenst, det er helt forferdelig. men so fare so good :)

Back
Topp