Flere som har vondt nederst i magen hvis de tøyer og bøyer seg for mye ?

LilleBlinky

Flørter med forumet
Flere som har vondt nederst i magen hvis de tøyer og bøyer seg for mye? For eksempel etter du har støvsugd eller bøyd deg etter ting på gulve for å ta det opp og lignende.
Blir jo så redd for at det er noe galt... Utrolig mye tanker som kverner rundt opp i her....iiiisj!

Jeg har akkurat det samme, men JM, lege og fysio sier det kun er ligament smerter=) Så tror nok du bare kan slappe av;)

Ligament smerter? Normale smerter ? Tusen takk for svar :) Hjelper på. Tenker jo så man blir gal her :)

Har det sånn jeg også, men det er heldigvis heeelt normalt :) Er livmora som vokser og det strekker på i de "trådene" den henger i og det merkes ekstra godt når vi anstrenger oss :)

Jepps. Her kan det ile til:)) Kjennes jo ut som det er noe hakkende galt da, men som skrevet er det ligamenter som strekker seg.

Har det samme her :) Og hatt det i de andre svangerskapene.
Noen ganger knekker jeg nesten sammen hvis jeg reiser meg for fort...... Folk rundt meg begynner jo å lure hva som skjer. Hehe

Mamma2012 skrev:
Jeg får vondt i livmora hvis jeg hoster eller nyser, hehe... :)

Eg og! og er sjølvsagt forkjøla for tida, har blitt til at eg held meg på magen når det kjem eit hosteanfall

Back
Topp