Flere som har vondt i korsryggen?

Bimse

Glad i forumet
Kan vel ikke si at jeg merket når det startet sånn helt konkret, men jeg tror jeg har kjent det sånn mer eller mindre hele veien siden jeg testet positivt. Har tatt seg opp de siste dagene. Flere som har vondt i korsryggen? 

Plagsomt er det! Føler meg som en kjerring, som er full av tarmgass og i tillegg går med hendene i siden og driver å knar seg nederst på ryggen! 

Jepp, har også ondt i ryggen. Har hørt at det er pga hormoner, akkurat som bekkenløsning.
Synes det er litt skummelt å ha den slags plager så tidlig. Håper ikke det utvikler seg.

det kommer og går faktisk..når jeg har vondt, så tenker jeg med en gang begynnende bekkenløsning, men er vel ikke det, men heller normalt?

Jeg kan også ha litt vondt nederst i ryggen, litt som mensmurring:) Kommer og går litt! Får håpe det ikke er starten på bekkenløsning da, og at du snart blir bedre! 

Jepp, har vondt i korsryggen innimellom.. Sånn mener jeg det var sist også..

Se der ja, det er flere av oss! Får ikke håpe det er starten på noe leie bekkenløsningsplager nei! :-( DET kjenner jeg hadde blitt slitsomt. Krysser fingre for at det blir bedre :) 

Ja det har jeg, her virker det som det har sammenheng med bekkenløsningen, jeg fikk jo det allerede i uke 3 og det føles hvertfall for meg som det har sammenheng.

Har veldig vondt i korsryggen på kvelden - når jeg er sliten og/eller har blitt sittende litt lenge i samme stilling... Merker også bekkenet allerede, så jeg er redd dette har en sammenheng hos meg i hvert fall :/ Samtidig er det jo naturlige vondter også da!

Back
Topp