Flere som har vondt for gå?

cathkal

Gift med forumet
Klarer knapt handle i 15 min før jeg må sette meg..har så vondt i bekkene[&o]
Beina detter nesten fra meg i blandt.

Flere som har det slik?

jeg fikk krampe på leggen får 2 dager siden og enda har jeg kjempeeee vondt får å gå...[:'(] vondt i ryggen i blandt kommer avogtil så er nok bekkenet[:o][&o][&:] 

sliter også med å gå[&o] får ikke gjort noe og er avhengig av krykker[:'(]

ORIGINAL: Safram

off..høres ikke godt ut stakkar. blir nok ikke lenge til jeg også er på krykker kjenner jeg

ORIGINAL: cathkal

off..høres ikke godt ut stakkar. blir nok ikke lenge til jeg også er på krykker kjenner jeg

anbefaler krykker, det hjelper faktisk littegrann[:)] får avlasta bekkenet litt..

ORIGINAL: cathkal

anbefaler krykker, det hjelper faktisk littegrann[:)] får avlasta bekkenet litt..

Kan jeg godt tenke meg at det gjør..virker deilig å ha til tider..men jeg må vente litt sier fysio så får se[;)]

du er ikke alene om den nei[:'(]

Har ikke hatt noe problem før i dag..Kom hjem etter å ha gått på flis gulv på jobb i hele dag..Så har jeg bursdag så skulle lage i stand litt kaffe å kaker..Men klarte nesten ikke gå over gulvet...Håper det slipper i morgen for dette er helt forferdelig....

Jeg har hatt sykt vondt i bekkenet/nederst i ryggen siste 3 ukene. Gjør vondt om jeg går vanlige/lange skritt, går opp på fortauskanter, snur meg, reiser meg opp osv. Begynner å bli litt bekymret for om det kanskje ikke går over med det første.

Jaaaa og jeg blir så fortvila [:(]

Det er lenge igjen til termin, og jeg kan ikke gå særlig langt før jeg får sinnsykt vondt. Mannen har jobbet idag, så jeg tenkte jeg skulle finne på noe. Jeg trilla minsten, og den eldste sykkla ned til sentrum. Det er ikke kjempe langt å gå, nedover bakker og flate veien, tar ca 3o minutter. Etter 2 minutter begynnte jeg å få vondt i underlivet på en måte, i skambeienet og bakover. Og det ble værre og værre, og så begynnte jeg å verke i korsryggen når jeg bare fortsatte å gå.

Men jeg må jo røre på meg. Eller flyger jo kiloene på meg [>:] Men det er så vondt, og jeg ødelegger hele kvelden min med å ha vondt!!!

ORIGINAL: *Maria*

Jaaaa og jeg blir så fortvila [:(]

Det er lenge igjen til termin, og jeg kan ikke gå særlig langt før jeg får sinnsykt vondt. Mannen har jobbet idag, så jeg tenkte jeg skulle finne på noe. Jeg trilla minsten, og den eldste sykkla ned til sentrum. Det er ikke kjempe langt å gå, nedover bakker og flate veien, tar ca 3o minutter. Etter 2 minutter begynnte jeg å få vondt i underlivet på en måte, i skambeienet og bakover. Og det ble værre og værre, og så begynnte jeg å verke i korsryggen når jeg bare fortsatte å gå.

Men jeg må jo røre på meg. Eller flyger jo kiloene på meg [>:] Men det er så vondt, og jeg ødelegger hele kvelden min med å ha vondt!!!

akkurat som jeg skulle sagt det selv..er veldig frustrerende..redd det bare skal bli værre og værre

Jepp, sliter med gangen og bekkenet jeg også! Har skaffet meg krykker for avlasting på de værste dagene nå! Målet er å klare meg uten, men fysioterapeuten anbefalte å ha de liggende. Er absolutt betryggende å ha de, for det har vært dager/kvelder jeg har måtte krabbe meg til seng...

Ingen skam å skaffe seg krykker altså, du må jo ikke bruke de hele tiden! Anbefaler deg også bekkenbelte. Jeg synes det hjelper litt når jeg er ute å går [:)]

JAAAA!!! Kan ikkje gå i meir enn to min før eg kjenner det. Men, har heldigvis gode dagar av og til enda. Kjenner det blir verre og verre med tiden, og ser for meg at det ikkje er lenge til krykker må i bruk her heller. Det varierar veldig kor smerten sitter. Høgre hofte, lysken, korsryggen, halebeinet og press framme i magen. Ikkje til å bli klok på. Går til fysio da, skal vera med på fellestreningar for jenter med bekkenløsning, spent på om det hjelper[:D]. God bedring alle sammen. OG ikkje minst: Gratulera så masse med dagen til deg som har bursdag i dag!!! Håpa du har det bedre i måro[:D][:D]

[:o]Æsj ja....spes når jeg går i trapper og går vanlig...Må jo røre på meg...går sakte skritt nå...

jeg har gått på krykker siden uke 17 og fysioterapeuten sier jeg nok havner i rullestol om ikke lenge hvis ikke jeg er flink til å ta det heeelt kuli og ligge rett ut på sofaen/i senga! så jeg ligger langstrak dagen lang, og tusler bare rundt i huset. hvis jeg må noen ærend ute i butikk og sånn så har jeg alltid krykker og går aldri lenge av gangen. alt gjør vondt her. sette seg i sofaen, reise seg fra sofaen, lukke opp døra, sette seg i bilen, gå i trappa, sitte på dooo, dusje, jeje, you name iiiit! hehe. er så møkkalei av hele opplegget!! er så stuck på sofaen at man kan bli deprimert av mindre:/ kan ikke sitte mer enn noen minutter før jeg må tilbake til liggestilling i sofaen, så her spises middag i radarfart...!
oh du idylliske graviiidtiiiid!

Uff, det hørtes vondt ut[&:] har fått mer og mer vondt i bekkenet de siste ukene. Merker det spesielt når jeg har gjort mye husarbeid, gått tur og støvsugd.

Jeg sliter også med å gå,spesielt på ettermiddag/kveld. Føles som jeg skal revne mellom beina og bak i korsryggen [:o]
Men det hjelper litt å gå med små, små skritt, IKKE vralte/vugge seg bortover sa fysio til meg[&:]

Back
Topp