Flere som har vært gravid uten symptomer?

Aicelain

Elsker forumet
Marsboerne 20 18
Oktoberlykke 2019
Hei gode forumdamer
«Hysterisk» andregangsgravid her :knegg:. Jeg venter og venter på å få symptomer, men de kommer ikke :banghead: er uke 5+ 2 nå, men har ikke ømme bryst, ikke kvalm, ikke ligamentsmerter, bare litt sliten. Hadde litt ligamentsmerter i helgen, men så gikk det over.

Flere som ikke hadde noen symptomer? Hvordan endte det? Ble det baby til slutt:angelic:?
Førstemann er 10 mnd, så er ikke lenge siden forige svangerskap. Kan det være en grunn til manglende symptomer? Og at brystene ikke er ømme? Ammer litt forsatt, 3 ganger om dagen i 10 min.

Hei gode forumdamer
«Hysterisk» andregangsgravid her :knegg:. Jeg venter og venter på å få symptomer, men de kommer ikke :banghead: er uke 5+ 2 nå, men har ikke ømme bryst, ikke kvalm, ikke ligamentsmerter, bare litt sliten. Hadde litt ligamentsmerter i helgen, men så gikk det over.

Flere som ikke hadde noen symptomer? Hvordan endte det? Ble det baby til slutt:angelic:?
Førstemann er 10 mnd, så er ikke lenge siden forige svangerskap. Kan det være en grunn til manglende symptomer? Og at brystene ikke er ømme? Ammer litt forsatt, 3 ganger om dagen i 10 min.
Mitt første svangerskap var så og si symptomløst, men det ble en baby av det likevel :) ingen symptomer er like vanlig som mange :)

Får så å si ikke symptomer når jeg er gravid. Blir ganske trøtt etter noen uker, men det er det eneste. Hadde ikke ømme pupper noen av gangene. Ble litt ømme lenger ut i svangerskapet bare....Har en på to år, og en i magen som kommer om ikke mange ukene. Så ble/blir baby til slutt begge gangene:-)
Mange som får mye symptomer, men mange som ikke merker noe særlig og...

Hei gode forumdamer

Kvalmen og symptomene kom når jeg bikka uke 6 her :)

Hei gode forumdamer

Med første hadde jeg ingen symptom før ømme bryst i uke 9.
Venter nå nr 3 og brystene blir ikke ømme før senere i svangerskapet. Er 6+5. For meg er det normalt.
Ingen svangerskap er like, å ikke ha symptomer betyr ikke at noe er galt :)

Begge mine svangerskap har vært relativt symptomfrie. I første var jeg bare trøtt. I andre var jeg småuggen og luktsensitiv fra uke 6-9 ca, men aldri skikkelig kvalme. Ellers minimalt av sånne klassiske gravidsymptomer. Vært i fin form :)

I første svangerskap var jeg veldig kvalm i noen uker, kastet aldri opp. Lite symptomer utenom det.

I andre svangerskap hadde jeg null symptomer frem til rundt uke 7, var kvalm et par uker, ellers ingenting utenom bekkenløsningen som kom senere.

Nå er jeg 5+6, ingen symptomer så langt annet enn at jeg var småkvalm og uggen de siste to dagene før positiv test. Håper det holder lenge :p

Lite symptomer før uke 7 her. Er i uke 28 nå. Blir nok baby likevel.

Ingen symptomer annet enn rare cravings på diverse. :) symptomene kom med bekkenlåsning ved 6.5 mnd

I de to første hadde jeg mange symptomer, allerede før positiv test. Nå, uke 39+6 med nummer tre, føler jeg meg fortsatt ikke gravid og eneste symptomene jeg har hatt er halsbrann og uvi, begge etter uke 30.

Jeg har hatt veldig mye symptomer i mine svangerskap, men de har aldri kommet før uke 6/7, så kan hende det bare er for tidlig enda:) søstera mi har aldri hatt et eneste symptom bortsett fra voksende mage etterhvert:)

Ingen symptomer her eller i andre svangerskap, og det ble en helt perfekt liten baby av det. :) I første svangerskap hadde jeg masse symptomer allerede før positiv test så var litt rart.

Jeg var bekymret for det samme. Men symptomene økte jaggu på. Fra uke 7 har jeg virkelig fått merke kvalmen.. Så nå skulle jeg ønske at jeg ikke fikk symptomer likevel. Begge deler er normalt, og jeg blir aldri fornøyd :shy:

Back
Topp