Flere som har synlig mage allerede?

synlig å synlig har hatt sån gravid fasong på magen i flere år så ikke veldig synlig men veldig opp blåst

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Jeg håper ikke jeg får gravidmage tidelig, syns det er fint på andre men på megselv syns jeg bare jeg så feit ut... fant aldri noe fint å ha på meg så ble mye mammabukse og genser... så jo seinere mage, jo bedre :)

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Jeg har bestemt meg for å ikke bekymre meg for mage/ikke mage, skal helt sikkert trene kroppen bra igje etter svangerskapet (og trene underveis også), så om magen vises tidlig/jeg ser litt tjukk ut en periode (og d kommer den nok til å gjøre) så skal jeg heller bruke energien til å minne meg selv på hvor ufattelig heldig jeg er som er gravid! Graviditet er vakkert!

Jeg har bestemt meg for å ikke bekymre meg for mage/ikke mage, skal helt sikkert trene kroppen bra igje etter svangerskapet (og trene underveis også), så om magen vises tidlig/jeg ser litt tjukk ut en periode (og d kommer den nok til å gjøre) så skal jeg heller bruke energien til å minne meg selv på hvor ufattelig heldig jeg er som er gravid! Graviditet er vakkert!
Flott sagt - gode poenger :D:cool:

Liker å tro at magen begynner å titte frem. Men er nok bare fordi man er oppblåst. ;)

Jeg er så oppblåst, så jeg har nok like mye mage nå som jeg hadde når jeg nærma meg halvveis med forrige.... Trekker seg vel tilbake etterhvert, men en utfordring å skjule...... og ikke bare lett å kle på seg heller... Skal på jobbkonferanse i morgen og onsdag, så leter febrilsk etter noe som ikke er joggebukse, ikke strammer for mye på magen OG ikke viser magen så godt... Jammen ikke enkelt.... :-p

Er 8+0 og er ikke oppblåst og ingen mage er synlig. Den kommer vel sakte men sikkert. Har hørt at magen vokser myye fortere med nummer 2 :-)

Liker å tro at magen begynner å titte frem. Men er nok bare fordi man er oppblåst. ;)
Akkurat som jeg skulle ha skrevet det selv :p

Sent from my GT-I9506 using BV Forum mobile app

Er oppblåst som ei kule og greier ikke holde inn magen, så må være litt smart i klesvalgene en stund :) Jeg ønsker meg mage tidlig, ikke nødvendigvis så stor men en rund fin liten mage hadde jeg blitt glad for :D Fra 14-16 uker og ut håper jeg det synes greit for da kommer vi til å offentliggjøre om alt er vel

Back
Topp