Flere som har synlig mage allerede?

Venter-nr2-i-september:)

Andre møte med forumet
Jeg er gravid med nr 2.. 5 år siden jeg gikk gravid sist. Husker at jeg fikk tidlig mage da også, den var ganske synlig rundt uke 10. Men nå er den synlig allerede - 7 uker på vei! En fin liten kul under navlen :) Det er jo veldig koselig.. men jeg kunne godt tenkt meg å få holde det hemmelig noen uker til. Spent på hvor lenge det går før noen spør. Går i stoore flagrende gensere om dagen, hehe

Jeg er også gravid med nr to, har en gutt på snart 6. Sist kom magen raskt, men ikke så raskt som dette! Er nå 8+4, og magen er veldig synlig! :eek:

Kun uke 5 her, så ingenting å se.. ikke engang oppblåst slik at jeg kunne "latet som" jeg hadde baby mage. . Er jo såååå kos å stryke på ♡

Sist gang fikk jeg ikke mage før jeg hadde passert 20 uker om ikke lenger, så regner ikke med no mage på meg på en stund.
Er 180 cm skal sies så er god plass å gjemme det på :)

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Nr 2 her og å 5+5 i dag. Sist var jeg Bitte Bitte liten og dagen lusa kom ut så jeg egentlig enda bare ut som om jeg hadde hatt et par burgere for mye på mc donald hehe. Men denne gangen er det alt en tydelig kul under navlen :o

Jeg fikk ikke synlig mage før i uke 26-27 (for andre) de to andre gangene.

Fikk synlig mage rundt uke 20 sist. Nå er jeg 8 uker og ser fortsatt ikke antydning til mage.

sist gang begynte folk å tørre å spør når jeg var rundt 20-22 uker da var det sommer då hadde jo ''stramme'' t skjorter å sånn på så ikke så lett å skjule om jeg hadde hatt store topper å div kunne jeg sikekrt skjult magen til uke 24-25 om jeg ville ;)

Hahaha jeg er litt god og rund så ser det nok ikke så lett på meg enda.. Men jeg kjenner det veldig godt selv at jeg er oppblåst... Buksene mine kan jeg bare legge vekk, har ikke sjans til å bruke de lenger, strammer alt for mye rundt magen... Kjøpte en mammabukse på H&M i går, greit å kunne ha på noe når man skal bort annet en kosebukser fra Cubus.. :-P

Dette er min tredje. Jeg fikk mage tidlig nå og fikk det ganske tidlig sist også. ;)
Er straks i uke 8 og har en fin liten kul! Så må gå i litt vide klær så ikke alle ser det med en gang.
Jeg er bare 1.60 høy, liten og nett, så magen blir fort tydelig.
Når jeg var 6 mnd på veg med andre mann var det flere som trodde jeg var 9 mnd på veg. Og når jeg gikk høygravid spurte alle.. Ja du er sikker på at det ikke er to da? ..:p Men det var bare en stor gutt på nesten 4 kg og 53 cm.

Regner ikke med det kommer noen synlig mage før 6-7 måneder, slik som de to gangene før, men håper virkelig den kommer før! :) Elsker babymager!! <3

Jeg husker jeg drømte om snekkerbukse med gravidmage, men jeg fylte aldri ut buksa :-( Sånn er det å være lang!

viser ikke enda på meg 7+3.. men tipper den kommer litt tidliger denne gang en med de to første. gleder meg:D

Syns ikke her enda:) men kommer nok fort siden det ikke er så lenge siden sist svangerskap. Er 5+1 idag

♡ september 2014 ♡

Vises ikke noe spes, mest oppblåst. Er i dag 5+2

Sent from my GT-I9506 using BV Forum mobile app

Er 7 uker, magen er fortsatt flat men hvis jeg trykker på den spretter liksom fingern ut igjen. Så det har strammet seg til, heldigvis lett å skjule enda :)

10+3 idag!:) første gang jeg skal få barn og jeg føler jeg aldri har hatt en så stor mage før!:( mange som allerede har sett eller kommentert magen:P

Back
Topp