flere som har sydd??

mamman til Alina

Glad i forumet
er det flere av dere andre som ble sydd etter fødselen?
jeg ble sydd på skamleppene fordi jeg fikk ett lite rift der,problemet er at et sting har gått opp...[:@]

den ene "leppen"virker løs fordi det stinget som ble sydd slik at leppen og klitoris skulle holdes fast i hverandre,det stinget er løsnet før tiden så nå er det stygt å se der nede..

jeg må ringe legen fordi jeg ønsker å få sydd det fast,slik at jeg slipper å bekymre meg i fremtiden.

-er det flere av dere som har vært like uheldig som meg?

Har sydd flere sting jeg også og det ene gikk opp etter en uke etter fødselen(2uker siden nå), ringte føden siden det så ut som det hadde gått opp og væsket litt, men det var HELT normalt..[:D]

jeg ringte føden og de sa at det vr normalt at stingene løsnet,herregud sa jeg da..klart jeg vet det,men dette stinget var løsnet lenge før det skulle det...skamleppene skal være sammen med klitoris,og ikke henge løs..

jeg var hos lege og.å hun mente den kunne vokse sammen igjen,men nå 1 mnd og 3 dager etter fødselen så ser jeg at den ikke kommer til å gro sammen,så jeg er derfor nødt å få ett ekstra sting der..å fytti kor surt...

Huff...det hørtes ikke noe greit ut nei....
Hvor lenge siden er det siden du fødte? Veldig lurt å få sjekket det opp med noen som har god greie på det i allefall.

Når jeg fikk førstemann ble jeg faktisk sydd for mye igjen jeg....
Det gjorde alltid vondt i begynnelsen hver gang vi hadde sex, men jeg tenkte faktisk ikke på at de hadde klart å sy meg for mye igjen... Så jeg gikk med det alt for lenge.. Etter 16 mnd ble jeg re-operert.. Så ta tak i det med engang du!

Jeg sydde masse første gang og sydde masse denne gangen. [:'(] Denne gangen revna jeg innvendig og ble klipt utvendig for å forhindre revning bakover. [:-] Men jeg har ikke hatt noen komplikasjoner- enda. [:)]

Jeg ble klipt litt, og er derfor sydd.
Jormor fortalte i ettertid at hadde hun ikke visst det, hadde hun ikke sett det [:D]

Kjenner nå at det er litt ømt, og klør litt. Det er sikkert en naturlig groe som har startet. Gikk en lang krevende tur her om dagen også, mulig den bidro til litt mer ømhet [:D]

ORIGINAL: Tulip

Huff...det hørtes ikke noe greit ut nei....
Hvor lenge siden er det siden du fødte? Veldig lurt å få sjekket det opp med noen som har god greie på det i allefall.

Når jeg fikk førstemann ble jeg faktisk sydd for mye igjen jeg....
Det gjorde alltid vondt i begynnelsen hver gang vi hadde sex, men jeg tenkte faktisk ikke på at de hadde klart å sy meg for mye igjen... Så jeg gikk med det alt for lenge.. Etter 16 mnd ble jeg re-operert.. Så ta tak i det med engang du!

Alina ble født 1.februar,så alt annet er okei der nede,bortsett fra at den ene leppen ik er fast øverst i klitoris..skal ringe legen i morgen,slik at det skal gå fortgang i dette her...

jeg også måtte sy...
lukas ville ut så fort at hun ikke fikk klippet. ene skamleppen gikk av på midten[:@][:'(][:@][:'(] 
det var vondt de dagene etterpå kan jeg love....
men imorgen har det gått 3 uker og det ser fint ut nå... deriomot har jeg litt lite følelse rett ved åpningen....[8|]

da jeg fikk emily revnet jeg hele veien [&:] denne gangen var de mye mer forberedt, så jordmødrene klarte å gjøre sånn at jeg kun revnet litt (1.grads) og trengte bare å sy ett sting. deilig, for jeg har kunnet sitte helt siden rett etter fødselen, mens forrige gang tok det mye lenger tid.

ORIGINAL: mirakel i feb*

jeg også måtte sy...
lukas ville ut så fort at hun ikke fikk klippet. ene skamleppen gikk av på midten[:@][:'(][:@][:'(] 
det var vondt de dagene etterpå kan jeg love....
men imorgen har det gått 3 uker og det ser fint ut nå... deriomot har jeg litt lite følelse rett ved åpningen....[8|]

sku ønske min også gikk av på midten å ikke oppe ved klitoris..legen skulle ringe meg i morgen,så jeg regner med at jeg for time fort..jeg vil få syingen unna gjort så jeg kan ha sex fort med min kjære..
-du sier duhar lite følelse ved åpningen,har du snakket med jordmor om det er normalt??når fødte du?

Back
Topp