Flere som har Småblødninger?

FrøkenFryd81

Elsker forumet
Himmelbarn
Januarlykke 2020
Jeg har hatt brun utflod / litt friskt blod siden søndag!
Var på tul igår og så et hjerte som banket!
Men nå er jeg like bekymra igjen, bare ett døgn etter [emoji85]
Vet det er normalt å blø uten at det er noe galt, men blir jo helt stressa fordi jeg hadde en sa i juni [emoji30]

Flere som har det sånn?

Ja helt siden uke 6. Ikke hver dag, og ikke mye. Så går det noen dager, kanskje ei uke så kommer det bittelitt igjenn. Sammenligner det litt med når jeg pusser nesa, kommer der og. Har skjøre slimhinner vil jeg tro. Skal på tul nr tre til torsdag, har sett bra ut på de to forrige.
Har hatt blødninger i alle mine svangerskap.

Ja helt siden uke 6. Ikke hver dag, og ikke mye. Så går det noen dager, kanskje ei uke så kommer det bittelitt igjenn. Sammenligner det litt med når jeg pusser nesa, kommer der og. Har skjøre slimhinner vil jeg tro. Skal på tul nr tre til torsdag, har sett bra ut på de to forrige.
Har hatt blødninger i alle mine svangerskap.

Off, blir helt koko av dette.. [emoji52]
Det så jo bra ut igår, men har jo ingen garanti uansrtt!
Nå er det akkurat som en lett mens og har sånn trykk i skjeden som jeg pleier å ha ved mensen.
Håper det gir seg snart, for sv skap etter en sa er virkelig en prøvelse, og så topper man det med småblødninger i tillegg!
Skulle ikke vært lov [emoji30]

Jeg har også hatt blødninger mer eller mindre fra jeg ble gravid. Alt fra pittelitt brunt til styrtblødning, og har fått påvist et hematom i livmoren. Har vært fint med liv alle tre gangene jeg har vært på TUL til nå. Forstår at du blir bekymret, men det kan også gå bra [emoji4] Jeg velger å tro det selv om jeg også hadde en SA før denne graviditeten. Men ser man liv i uke 8, så går det stort sett bra! Er 11+1 i dag. Hvor langt er du på vei?

Jeg har også hatt blødninger mer eller mindre fra jeg ble gravid. Alt fra pittelitt brunt til styrtblødning, og har fått påvist et hematom i livmoren. Har vært fint med liv alle tre gangene jeg har vært på TUL til nå. Forstår at du blir bekymret, men det kan også gå bra [emoji4] Jeg velger å tro det selv om jeg også hadde en SA før denne graviditeten. Men ser man liv i uke 8, så går det stort sett bra! Er 11+1 i dag. Hvor langt er du på vei?

Takk for svar [emoji8]
Iflg menstermin er jeg 7+3, gyn igår mente kanskje jeg var noen dager kortere. Hun virket ikke så erfaren med så tidlig ul, men det kan også stemme med noen dager pluss minus!
Det føles annerledes nå enn da jeg mistet, føler meg fortsatt gravid, har mange symptomer fortsatt.
Håper det bare er uskyldig! Hjertet slo jo for et døgn siden så må jo være bra fortsatt??

Guuuuud, gi meg svar! De første ukene er pyton asså! [emoji20]

Huff, så slitsomt. Kunne ikke hun se noenting som kunne forklare blødningene heller?
Hvis det var i orden i går så er det heelt sikkert fremdeles i orden i dag. :) God klem!

Takk for svar [emoji8]
Iflg menstermin er jeg 7+3, gyn igår mente kanskje jeg var noen dager kortere. Hun virket ikke så erfaren med så tidlig ul, men det kan også stemme med noen dager pluss minus!
Det føles annerledes nå enn da jeg mistet, føler meg fortsatt gravid, har mange symptomer fortsatt.
Håper det bare er uskyldig! Hjertet slo jo for et døgn siden så må jo være bra fortsatt??

Guuuuud, gi meg svar! De første ukene er pyton asså! [emoji20]

De første ukene er veldig nervepirrende! Det vet jeg alt om. Turte ikke glede meg skikkelig i begynnelsen. Du har sett liv, og det er jo veldig bra! Prøv å slappe av, så går dagene en etter en. [emoji173]️

Hadde en liten frisk blødning igår som jeg merket da jeg skulle legge meg på jobben... Men jeg er så beskymret! Har time med legen på mandag. Og skal ta hcg prøver nå i mellomtiden.

Huff, så slitsomt. Kunne ikke hun se noenting som kunne forklare blødningene heller?
Hvis det var i orden i går så er det heelt sikkert fremdeles i orden i dag. :) God klem!

Fikk inntrykk av at hun ikke var så erfaren på ul såpass tidlig [emoji58]
Egentlig ganske kjipt når man betalte 1600 kr [emoji30]
Takk for omtanken [emoji5][emoji8][emoji173]️[emoji257]

Off, blir helt koko av dette.. [emoji52]
Det så jo bra ut igår, men har jo ingen garanti uansrtt!
Nå er det akkurat som en lett mens og har sånn trykk i skjeden som jeg pleier å ha ved mensen.
Håper det gir seg snart, for sv skap etter en sa er virkelig en prøvelse, og så topper man det med småblødninger i tillegg!
Skulle ikke vært lov [emoji30]
Vet alt om det der, mista to før denne. Skulle ønske det var noe man kunne gjøre for å ikke ha disse bekymringene:Heartred klem

De første ukene er veldig nervepirrende! Det vet jeg alt om. Turte ikke glede meg skikkelig i begynnelsen. Du har sett liv, og det er jo veldig bra! Prøv å slappe av, så går dagene en etter en. [emoji173]️

Takk for svar [emoji8][emoji173]️
Dette arter seg ikke likt som sist, føles mer som vanlig mensen.
Kanskje det er hormonelt??
Håper det roer seg til i morgen [emoji58]

Hadde en liten frisk blødning igår som jeg merket da jeg skulle legge meg på jobben... Men jeg er så beskymret! Har time med legen på mandag. Og skal ta hcg prøver nå i mellomtiden.

Ja vet, man blir super bekymret! Det er forderdelig!
Krysser fingre for at alt er bra!
Jegvet hvordan det føles [emoji8]
Klem!

Jeg har også hatt brun utflod flere ganger, kommer og går.. prøver og ikke bekymre meg noe for det, og vente å se på tidlig ul i uke 11! Men er bare 7+2 enda så d blir lange uker kjenner jeg! Hadde også ei blødning i mitt første svangerskap. det var også brun utflod men bare en gang.. da gikk det fint:)

Jeg har en helt fantastisk gu og skal inn igjen på hastetime i dag.
Har mistet tidlig 3 ganger i år og blødd siden uke 4 ca denne gangen.
Fra og til.
Har hatt opphold fra blødningene i halvannen uke nå men kom tilbake i går når jeg jobbet nattevakt og var mer i dag så da ringte jeg gynekologen min for å få en sjekk.
Har hatt liten tro på denne graviditeten hele veien og er sikker på at det går galt så jeg er utrolig nervøs nå og timene frem til 15 går sent.men blir godt å få en bekreftelse på noe.
Så hjerte slå i uke 8+2 og er 10+5 i dag

Alt var heldigvis bra i dag også ble satt frem til 11 uker blank ❤

Back
Topp