Flere som har små blødninger

ønsker så inderlig en liten sp

Gift med forumet
Oktoberskatter 2014
Himmelbarn
Julikulene 2020
Ja lurte på om det er flere ?
Jeg er så redd og nervøs hele tiden..pga min fortid klare jeg ikke slappe helt av..

Jeg hadde bittelitt rødt på papiret på onsdag. Nå har det vært to dager med brunt slim. Er veldig bekymret, men har vel lest meg frem til at det er veldig vanlig

Ja jeg hadde litt rødt og ross blod uke 14.
Nå er jeg snart 16 uker..og kommet litt brunt i utflod nå med et par dagers mellomrom.
Vet det er helt normalt..og jordmor mente jeg ikke måtte bekymre meg. Morkaka mi lå med mormunnen for et par uker siden..så mente det kom av det..
Men er livredd.... angsten kommer for fult og fortiden innhenter meg

Jeg fikk litt ferskt blod på papiret idag. Skikkelig ekkelt når jeg ikke har hatt det før. Er 18 uker og var på oul igår, og fikk også vite at morkaken lå over mormunnen, så forsøkte trøste meg med at det nok bare er det og ikke noe galt.

Jeg har hatt en del blødninger dette svangerskapet. Hadde vel i uke 9, uke 14 og uke 17. Var på privat ul noen dager etter de to først blødningene fordi jeg ikke greide slå meg til ro med at alt var bra. I uke 17 hadde jeg en blødning som gav deg relativt fort, slo meg egentlig til ro med det var som de andre gangene, men morgenen etter kom det en forholdsvis stor blodkoagel så då ringte jeg kk. Fikk komme inn for fikk skikkelig undersøkelse. De har ikke funnet noen årsak på noen av utralydene, siste gangen var det kun brune rester etter blødning.

Skjønner godt du blir engstelig. I mitt hode skal ikke blødninger forekomme i svangerskap, selv om jeg vet det er vanlig. Veldig veldig ekkelt når det skjer.

Sniker fra juni. Hadde to dager med brun blødning, klarte ikke slå meg til ro siden jeg har mistet for noen mnd siden. Dro på privat ul og alt stod bra til. Gyn kunne ikke se årsaken til blødning, men var sikker på at det ikke kom fra fosteret:)

Jeg har ikke hatt denne gangen. Men hadde det sist! Ble veldig nervøs, men gikk bra:)

Jeg er 19 uker på vei, hadde pittelitt blod tirsdag og onsdag, kombinert med kraftige kynnere og murringer i mage og rygg var panikken totalt. Fikk komme inn til gynekolog og sjekket livmorhals og det meste, alt er heldigvis i orden med både lillegutt og meg. Må bare ta livet med ro framover og unngå å trigge kynnerne så alt for mye.

Har du mulighet for å få tatt en skikkelig sjekk, for om mulig få litt ro i sjelen? Regner med jm og lege vet om fortiden og vil gjøre hva de kan for å berolige deg!

Jeg fikk litt ferskt blod på papiret idag. Skikkelig ekkelt når jeg ikke har hatt det før. Er 18 uker og var på oul igår, og fikk også vite at morkaken lå over mormunnen, så forsøkte trøste meg med at det nok bare er det og ikke noe galt.

Har fått det samme. Fikk du mer info?

Har fått det samme. Fikk du mer info?
Nei. Fikk ikke noe spesiell info på oul. Annet enn at morkaken lå foran og da vet jeg jo at små blødninger kan forekomme, selv om jeg ikke har hatt det før da.

Back
Topp